W czasach, gdy nowe modele enduro można policzyć na palcach jednej ręki, cieszy iż polska marka Prime oferuje zmodernizowane wersje swojego roweru Thunderflash. W ramach aktualizacji dostajemy nie tylko hak UDH, ale i fantastyczne nowe wykończenie Carbon Raw!
Wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie w informacji prasowej, którą wrzucamy poniżej. Szczerze mówiąc nie mniej smaczne są jednak zdjęcia – mówią same za siebie!
PRIME BICYCLES ogłasza ekscytujące zmiany w swojej ofercie na 2025 rok! Modele Thunderflash i Rocket zyskały nowe opcje konfiguracji oraz wykończenie CARBON RAW, które podkreśla agresywny charakter ramy i zwiększa jej odporność na zarysowania.
THUNDERFLASH
Thunderflash został wyposażony w Uniwersalny Uchwyt Przerzutki (UDH), co zapewnia kompatybilność z napędami SRAM Transmission. To rozwiązanie ułatwia także dostęp do haków przerzutki w razie potrzeby.
Nowa wersja Thunderflash jest dostępna w wariantach:
- SRAM X0 T-Type
- SRAM GX T-Type
- Opcja ramy bez osprzętu
Dodatkowo można wybrać jeden z czterech zestawów zawieszenia:
- Rock Shox Vivid Air + Rock Shox Zeb (Ultimate)
- Rock Shox Vivid Coil + Rock Shox Zeb (Ultimate)
- Fox DHX2 + Fox 38 (Factory)
- Öhlins TTX 2Air + Öhlins RXF 38 m.2
Każdy z wariantów jest wyposażony w hamulce SRAM Maven, koła Industry Nine, kokpit Renthal, sztycę Bike Yoke, opony Maxxis, siodło SDG i chwyty ODI.
Nowe wykończenie CARBON RAW nie tylko podkreśla unikalny kształt ramy, ale także zapewnia jej odporność na wymagające warunki na szlaku. Błyszczący lakier pomaga zachować świeży wygląd roweru choćby po intensywnej jeździe.
ROCKET
Podobnie jak Thunderflash, nowy Rocket oferuje kilka opcji zawieszenia:
- Rock Shox Vivid Air DH + Rock Shox Boxxer (Ultimate)
- Rock Shox Vivid Coil DH + Rock Shox Boxxer (Ultimate)
- Fox DHX2 + Fox 40 (Factory)
- Öhlins TTX 22 m.2 + Öhlins DH 38 m.1
Dostępne są dwa warianty napędu: SRAM X0 DH oraz SRAM GX DH. Każdy z nich został wyposażony w hamulce SRAM Maven, koła DT Swiss, kokpit Renthal, opony Maxxis, siodło SDG i chwyty ODI.
Dla tych, którzy chcą samodzielnie skonfigurować swój rower, dostępna jest również opcja zakupu samej ramy.
Podobnie jak w przypadku Thunderflash, Rocket otrzymał wykończenie CARBON RAW, które sprawia, iż rower jest bardziej odporny na zarysowania, nieco lżejszy i wygląda jeszcze bardziej agresywnie – idealny do ekstremalnej jazdy w warunkach DH.
Więcej informacji o nowych modelach można znaleźć na stronie www.primebicycles.com.
Zobacz także