Trek prezentuje nowego Raila+ i Powerfly+ z nowym Boschem Performance CX

magazynbike.pl 4 dni temu

Flaga startera opadła, wszystko wiadomo na temat nowego Silnika Bosch Performance CX, nic więc dziwnego, iż i Trek pokazał swoje modernizowane modele elektryczne Rail+ i Powerplay+. Pełna kolekcja eMTB jest w stanie pokryć zapotrzebowania różnego typu fanów jazdy na grubszych oponach, od turystyki po ambitne wyprawy w góry. Ba, da się i zbudować i ambitnego, wyprawowego SUVa!

Pewne rzeczy się nie zmieniły i tak Rail+ to rower trailowy, aż po enduro, dla tych którzy lubią wyzwania i konkretne góry. I także mają żyłkę sportową, nic więc dziwnego iż i skoki są odpowiednie, czytaj większe. Za to Powerply+ to turystyk i rower przygodowy – jak to ładnie nazywają firmy – a mówiąc inaczej rower bardziej rekreacyjny. Dlatego też, zgodnie z przeznaczeniem, ma nie tylko mniej skoku, ale też dostępny jest w dwóch „smakach”, jako full i hardtail.

Nowy Trek Rail+ 2025

Dostępne są wersje zarówno na ramach aluminiowych, jak i karbonowych, na różnych poziomach wyposażenia. Ceny startują od 24599 zł za model 5 po 57999 za 9.9 AXS.

Podstawowe cechy:

  • Nowy Rail+ oferuje większy skok i nowy silnik Bosch Performance Line CX. Dzięki momentowi obrotowemu 85 Nm Rail+ z łatwością ma radzić sobie z długimi, technicznymi podjazdami, a 160 mm skoku z przodu i z tyłu ma zmiażdżyć każdą przeszkodę na drodze. Dopełnieniem są koła MX i regulowana geometria.
  • Oprócz zaktualizowanego silnika Rail+ otrzymuje również nowy akumulator Bosch Powertube z systemem RIB 2.0 firmy Trek. Nowy akumulator oferuje aż 800 Wh, jest kompatybilny z PowerMore Range Extenderem o pojemności 250 Wh. Rozwiąznie RIB 2.0 pozwala wyjąć baterię dzięki ćwierć obrotu klucza sześciokątnego, jednocześnie chroniąc palce przed uderzeniem dzięki mechanizmowi zatrzaskowemu.
  • Trek wyposażył Rail+ w mini pilota i kontroler systemowy Bosch, umożliwiając szybką zmianę trybu i przejrzysty widok poziomu wspomagania i żywotności baterii przy minimalnym wpływie na cenną przestrzeń kokpitu.
  • Rail+ otrzymuje kilka mile widzianych aktualizacji geometrii, z mniejszym kątem główki ramy, wynoszącym 64,5° i nowymi regulowanymi funkcjami geometrii. Rowerzyści mogą dostosować wysokość suportu i kąt główki ramy o pół stopnia dzięki Mino Link. Rail+ jest również kompatybilny ze sterami pozwalającymi na zmianę kąta widelca (sprzedawane oddzielnie), zakres regulacji wynosi 1 stopień.
  • Rail+ jest wyposażony w przednie koło 29˝ i tylne 27,5˝. Użytkownicy tym samym mają zyskać niskie opory toczenia i „wygładzanie” trasy, które zapewnia większe koło w trudnym terenie, a także dodatkową zwinność mniejszego tylnego koła w ciasnych zakrętach.

Cała kolekcja Rail – trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-g%C3%B3rskie/rowery-elektryczne-mtb/rail

Trek Powerfly+ w wersjach zawieszonej i hardtail

Powerfly+ zdecydowanie został dowartościowany w nowej kolekcji, a model FS wygląda bardzo obiecująco – już nie możemy się doczekać, by go sprawdzić!

Najważniejsze zmiany:

  • Modele z pełnym zawieszeniem Powerfly+ „rozciągają’ swoje zawieszenie, ze skokiem 120 mm z tyłu i 130 mm z przodu – jednocześnie rama ma wygodny, większy przekrok. Powerfly+ hardtail zachowuje ten sam 120 mm skok widelca co jego poprzednik, ale ma zmodernizowaną geometrię. Oba modele są wyposażone w mocowanie bagażnika, błotników i nóżki, dzięki czemu kierujący mogą łatwo przekształcić Powerfly+ w wytrzymały „pojazd użytkowy”.
  • Nowy silnik Bosch Performance Line CX zapewnia Powerfly+ ten sam moment obrotowy 85 Nm, co poprzednie modele Powerfly, ale ma być cichszy
  • Powerfly+ otrzymuje również nowy akumulator Powertube firmy Bosch z opcjami pojemności 600 Wh i 800 Wh. Nowy akumulator mocuje się w Powerfly+ dzięki zaktualizowanej technologii Removable Integrated Battery (RIB 2.0) firmy Trek.
  • tu także możliwe jest dołączenie range extendera
  • Powerfly+ jest wyposażony w 29-calowe koła, tylko S mają mniejsze 27,5˝ zapewniające większy przekrok i zwinniejsze prowadzenie.
  • Ceny startują od 14699 zł za model sztywny, ten sam z wyposażeniem kosztuje tylko 1000 zł więcej. Modele zawieszone zaczynają się od 20099 zł.

Cała kolekcja: trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-g%C3%B3rskie/rowery-elektryczne-mtb/powerfly

Idź do oryginalnego materiału