Nvidia wypuszcza Geforce 572.16 Whql Game Ready Drivers

cyberfeed.pl 8 godzin temu


Nvidia wydała dziś najnowszą wersję swoich kierowców Geforce Game. Wersja 572.16 WHQL jest obsługiwana najnowsze karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5080 i RTX 5090 „Blackwell”, wraz ze wszystkimi strukturą systemu potrzebnych do generowania DLSS 4 i Multi Rame. DLSS 4 i zaktualizowane modele oparte na transformatorze do super rozdzielczości, rekonstrukcji Ray i wytwarzania ramek są choćby dostępne dla starszych pokoleń GPU GeForce RTX w zależności od ich możliwości sprzętowych. Zaktualizowany model Super Resolution jest dostępny w całej serii GeForce RTX, zaktualizowanej rekonstrukcji RAY do serii 40 RTX i serii 30 RTX; oraz zaktualizowany model generowania ram do serii RTX 40. Generowanie wielu ram jest wyłączne dla serii RTX 50.

Błąd, który spowodował migotanie monitorów kompatybilnych z G, gdy ustalono krople poniżej 60 fps. Micro-Sutters zauważone dzięki „Indiana Jones and the Great Circle” z wyłączonym V-SYNC zostały ustalone. Stabilność ulepszono w gier Ubisoft, które korzystają z silnika gry Snowdrrop. Lista gier z obsługą generacji wieloklasowej DLSS 4 można znaleźć w poniższej tabeli.

POBIERAĆ: Nvidia Geforce 572.16 WHQL

Technologia gier

  • Gra gotowa na GeForce RTX 5090, GeForce RTX 5080 i DLSS 4
  • Lista obsługiwanych tytułów DLSS 4 na uruchomieniu powyżej
  • Nvidia Smooth Ruch
  • RTX Super Resolution Optymalizacje i ulepszenia, nowe ustawienia wielokrotnego wyświetlania, Advanced Optimus Support, DLSS 4 Obsługa

Naprawiono błędy gry

  • Niektóre monitory kompatybilne z G mogą wyświetlać migotanie, gdy gra FPS spadnie poniżej 60 fps
  • Indiana Jones i Wielki Krąg mogą wyświetlać mikro-stutery, gdy synchronizacja pionowa jest wyłączona
  • Poprawiona stabilność gier Ubisoft dzięki silnika przebipu

Naprawiono ogólne błędy

  • [Evernote/QQ/ASUS Armoury Crate] Wyświetla wyższe niż normalne użycie procesora
  • Rozmycie ruchu niepoprawnie w niektórych przypadkach w cyklach miksera
  • [KeyShot2024] TDR po załadowaniu animacji klawiszowej kamery sceny

Odkryte problemy otwarte

  • Zmiana stanu „Wyświetlaj ikonę aktywności GPU w obszarze powiadomień” nie ma wpływu na ponowne uruchomienie komputera
  • Nieoczekiwana niska wydajność w testach VPath CUDA dla GPU Blackwell

Nowy model AI oparty na sterowniku zapewnia płynniejszą rozgrywkę, wnioskowując dodatkową ramkę między dwiema renderowanymi ramkami na GPU serii GeForce RTX 50
Gra gotowa

  • Kingdom Come: Delivance II
  • Marvel’s Spider-Man 2

Monitory G-Sync

  • Alienware AW2725Q
  • AOC 24G40E
  • AOC 25G4S
  • AOC Q27G40E
  • AOC Q27G4S
  • AOC Q27G4ZD
  • ASUS VG27UQ1A
  • HP Omen 32X
  • IO Data GD242UD
  • LG 27G850A g
  • LG 27GX790A
  • MSI MAG321CUP
  • MSI MPG272UX OLED
  • MSI MPG321UX
  • MSI MPG321CURX
  • MSI MPG322URX
  • MSI MPG341CX
  • MSI MPG491CQPX
  • Philips 27M2N6500

Optymalne ustawienia GFE / NVAPP

  • Dynasty Warriors: Początki
  • Indiana Jones i Wielki Krąg
  • Rywale Marvela
  • Marvel’s Spider-Man 2
  • Ścieżka wygnania 2
  • Nadzorujący



Source link

Idź do oryginalnego materiału