NVIDIA DLSS w Eternal Strands, Orkowie muszą umrzeć! Deathtrap, Virtua Fighter 5 REVO i więcej gier

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Ponad 700 gier i aplikacji wykorzystuje technologie RTX, a co tydzień wypuszczane lub ogłaszane są nowe gry integrujące NVIDIA DLSS, NVIDIA Reflex i zaawansowane efekty oparte na ray tracingu, zapewniające graczom GeForce RTX najlepsze wrażenia z komputera PC. 30 stycznia ponownie dokonamy aktualizacji DLSS wraz z wydaniem DLSS 4, obejmującego generację DLSS Multi Frame Generation dla kart graficznych i laptopów z serii GeForce RTX 50, a także aktualizacje wszystkich innych technologii DLSS. 75 gier i aplikacji DLSS obsługujących generację klatek można zaktualizować do generacji DLSS Multi Frame Generation na procesorach graficznych GeForce RTX z serii 50 za pośrednictwem aplikacji NVIDIA. Kilka gier i aplikacji zostanie zaktualizowanych o natywną obsługę technologii DLSS Multi Frame Generation.

W międzyczasie pojawiają się nowe gry, które możesz przyspieszyć i ulepszyć dzięki naszemu pakietowi technologii DLSS opartych na sztucznej inteligencji, w tym Eternal Strands, Jotunnslayer: Hordes of Hel, Orcs Must Die! Deathtrap i Virtua Fighter 5 REVO – szczegółowe informacje poniżej.

Premiera Eternal Strands 28 stycznia z super rozdzielczością DLSS i generacją klatek, DLAA i Reflex

W Eternal Strands, debiutanckiej przygodowej grze akcji fantasy od Yellow Brick Games, nowego niezależnego studia założonego przez weteranów branży, wcielisz się w Brynn i pokonujesz gigantyczne stworzenia, na które można się wspiąć. Uzbrojony w potężne zdolności i arsenał broni, rzucaj i łącz swoją magię, aby stawić czoła wrogom, od humanoidalnych konstruktów po potężne bestie. Wykorzystaj środowisko i temperaturę na swoją korzyść w bitwach z różnorodną grupą fantastycznych stworzeń, na przykład zwracając ognisty oddech smoka przeciwko pokrytym lodem stworom. Wspinaj się po każdej powierzchni i korzystaj z tajemnych umiejętności, aby tworzyć nowe ścieżki. Eksploruj świat w poszukiwaniu zaginionych tajemnic Enklawy i rzucaj wyzwanie gigantycznym tytanom podczas swojej podróży.

Gra Eternal Strands, wypuszczona na rynek 28 stycznia, od pierwszego dnia oferuje obsługę technologii DLSS Super rozdzielczości i generowania klatek, dzięki czemu gracze korzystający z kart GeForce RTX mogą grać na najwyższych poziomach szczegółowości i w najwyższej rozdzielczości, a dzięki technologii NVIDIA Reflex opóźnienia komputera PC są zmniejszone, co sprawia, iż ​​rozgrywka jest bardziej responsywna. Alternatywnie, jeżeli liczba klatek na sekundę jest już wysoka, aktywuj DLAA, aby podnieść jakość obrazu na nowy poziom.

Już dziś rozpoczyna się wczesny dostęp Jotunnslayer: Hordes of Hel w super rozdzielczości DLSS

Grindstone, Games Farm i Jotunnslayer: Hordes of Hel firmy ARTillery to nowa gra typu roguelike o przetrwaniu hordy, dostępna już we wczesnym dostępie. Wejdź do mrocznej krainy mitologii nordyckiej jako jeden z czterech bohaterów i udowodnij, iż jesteś godny, walcząc z falami mitycznych przeciwników. Weź udział w pełnych adrenaliny bitwach we wrogich światach, walcząc z bezlitosnymi hordami wrogów i potężnymi bossami, zdobywając jednocześnie boskie błogosławieństwa od nordyckich bogów na swojej drodze do zostania Jotunnslayerem.

Aktywuj funkcję DLSS Super rozdzielczości na kartach graficznych GeForce RTX i laptopach, zwiększając liczbę klatek na sekundę w szalonych bitwach.

Orkowie muszą umrzeć! Premiera Deathtrap 28 stycznia z superrozdzielczością DLSS i DLAA

Orkowie muszą umrzeć! Deathtrap, najnowszy rozdział docenionej przez krytyków gry Orcs Must Die! franczyzy, łączy chaotyczną walkę z perspektywy trzeciej osoby z przebiegłą strategią zastawiania pułapek. Ciesz się nieskończoną możliwością powtarzania rozgrywki, gdy Twój Mag Wojenny staje się silniejszy z każdą bitwą. Odeprzyj bezlitosne hordy orków w pojedynkę lub w grupie maksymalnie czterech graczy.

Teraz nie ma dwóch takich samych rund: zmierz się z nasilonymi falami orków i innych ohydnych bestii z losowymi wzmocnieniami i osłabieniami, które wpływają na twojego bohatera, pułapki, broń, statystyki i same poziomy. Czynniki środowiskowe, takie jak pogoda i pora dnia, dodatkowo wpływają na wrogów i opcje obronne. Gdy te wzmocnienia i osłabienia będą się kumulować, zdecyduj się na natarcie przeciwko rosnącym hordom lub wróć do centrum zamku, aby wzmocnić swojego bohatera, broń i pułapki, zanim zmierzysz się z potężnym Generałem Orków w brutalnej walce z bossem.

Aby zapewnić możliwie najszybszą liczbę klatek na sekundę podczas walki z setkami orków na ekranie, Orcs Must Die! Deathtrap wystartuje 28 stycznia ze wsparciem dla DLSS Super rozdzielczości od pierwszego dnia.

Premiera Virtua Fighter 5 REVO z super rozdzielczością DLSS już 28 stycznia

Innowacyjna seria Virtua Fighter, zapewniająca rozrywkę fanom bijatyk od 1993 roku, powraca 28 stycznia wraz z premierą gry Virtua Fighter 5 REVO od SEGA i Ryu Ga Gotoku Studio.

Rzuć wyzwanie największym wojownikom na świecie w ostatecznej remasterze klasycznej myśliwce 3D, Virtua Fighter 5, teraz wyposażonej w obsługę kodu sieciowego Rollback, wspaniałą grafikę 4K i wszystkie miażdżące kości walki w sztukach walki znanego oryginału. Walcz w klasycznych trybach Virtua Fighter, takich jak Arcade lub Rank Match, twórz własne, niestandardowe turnieje i ligi online z maksymalnie 16 graczami lub ucz się od najlepszych w trybie widza. Opanuj swój styl walki, aby pokonać wszystkich pretendentów w Piątym Światowym Turnieju Walki i stać się legendą Virtua Fighter!

W momencie premiery 28 stycznia Virtua Fighter 5 REVO od pierwszego dnia będzie zawierać obsługę DLSS Super rozdzielczości, zapewniając graczom korzystającym z kart GeForce RTX możliwie najszybsze wrażenia.



Source link

Idź do oryginalnego materiału