Nowy podcast Samsunga dla biznesu. Jak technologia napędza rozwój firm?

1 miesiąc temu

Samsung Polska uruchamia nowy cykl podcastów “Biznes się kręci”, skierowany do przedsiębiorców, liderów i menedżerów. W dynamicznych rozmowach z ekspertami i praktykami biznesu, firma chce pokazać, jak technologia realnie wspiera rozwój firm – od zwiększania efektywności po budowanie lepszych relacji z klientem.

Samsung Polska startuje z nową inicjatywą kontentową – podcastem “Biznes się kręci”. To cykl skierowany do liderów biznesu, którzy w natłoku informacji szukają skondensowanej i wartościowej wiedzy na temat praktycznego wykorzystania technologii w swoich organizacjach. Pierwszy odcinek jest już dostępny.

Jak podkreśla Samsung, celem podcastu jest inspirowanie menedżerów do odważniejszego wdrażania innowacji. “Zależy nam, by nie tylko dzielić się wiedzą o innowacjach, ale przede wszystkim pokazać ich praktyczne zastosowania w biznesie. Dzięki temu ‘Biznes się kręci’ stanie się przewodnikiem dla menedżerów, którzy chcą budować przewagę konkurencyjną z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi” – mówi Anna Marmur, B2B Marketing Manager w Samsung Polska.

Cykl zainaugurowała rozmowa z Dawidem Wroną, COO Archicom S.A., który opowiedział, jak technologie takie jak smart home, chmura czy podpis elektroniczny rewolucjonizują procesy i relacje z klientami w branży nieruchomości. W kolejnych odcinkach pojawią się przedstawiciele z różnych sektorów – od finansów i handlu, po edukację, przemysł i branżę kreatywną. Mają oni na konkretnych przykładach pokazać, iż technologia to nie koszt, a strategiczna inwestycja w rozwój i przyszłość firmy.

Podcast “Biznes się kręci” jest dostępny od 15 września na platformach YouTube i Spotify. Materiały dodatkowe można również znaleźć na profilu LinkedIn marki.

Idź do oryginalnego materiału