Jupiter 2022 PRO/Expert 3.7.1

1 rok temu

Jupiter PRO/EXPERT, przeznaczony dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, umożliwia szybkie i wygodne rozliczenie nieograniczonej liczby klientów - zarówno indywidualnych jak i firmowych.

W Jupiterze PRO możesz przygotowywać rozliczenia dzięki przyjaznego kreatora lub bezpośrednio na aktywnych formularzach, program obsługuje również składanie rozliczeń w formie elektronicznej (e-deklaracje).

Dane klientów i ich zeznania podatkowe przechowane są w bazie danych - do wykorzystania w latach następnych. Mechanizm archiwizacji bazy danych pozwala na systematyczne sporządzanie kopii bezpieczeństwa i odtworzenie całości danych w razie potrzeby.

  • Wygodna i szybka obsługa - przygotowywanie deklaracji dzięki przyjaznego kreatora lub bezpośrednio na aktywnych formularzach.
  • Pełny zakres formularzy rozliczenia rocznego: PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38, PIT-39, PIT-OP(nowy!), PIT-28/A, PIT-28/B, PIT-2K, PIT/B, PIT/BR, PIT/D, PIT/DS, PIT/M, PIT/O, PIT/Z, PIT/ZG oraz ORD-ZU, zgłoszenie aktualizacyjne ZAP-3 i druk przelewu podatkowego.
  • Rozliczenia firm i ich pracowników: PIT-11 i PIT-40. Program umożliwia wprowadzenie danych dowolnej liczby firm i powiązania ich z wybranymi podatnikami.
  • E-deklaracje - wysyłka rozliczeń w formie elektronicznej bezpośrednio z programu, drukowanie UPO oraz nanoszenie numeru referencyjnego na formularzach.
  • Zarządzanie danymi klientów i rozliczeniami - wbudowana baza danych Microsoft SQL Server 2008 R2 Express (nowa!) umożliwia bezpieczne przechowywanie danych klientów i ich rozliczeń za poszczególne lata. Przy instalacji kolejnych wersji programu dane i przygotowane wcześniej rozliczenia zostają zachowane i zawsze istnieje możliwość ich edycji.
  • Aktualna baza urzędów skarbowych z adresami i numerami rachunków bankowych.
  • Opcja definiowania domyślnej Organizacji Pożytku Publicznego - raz wprowadzone dane OPP będą pojawiały się w kolejno przygotowywanych rozliczeniach rocznych (z możliwością zmiany).
  • Archiwizacja danych - tworzenie archiwum bazy danych dzięki jednego polecenia w programie. Systematyczne korzystanie z tej funkcji i przechowywanie kopii w bezpiecznym miejscu pozwala na uniknięcie kłopotów w razie awarii sprzętu czy innych przypadków losowych.
  • Możliwość pracy na wielu stanowiskach w sieci komputerowej z wykorzystaniem jednej (wspólnej) bazy danych. Skuteczne wsparcie serwisowe.

W przypadku pytań lub wątpliwości zawsze możesz liczyć na pomoc naszego konsultanta – kontakt telefoniczny: (12) 267-28-05 lub drogą elektroniczną: [email protected].

Idź do oryginalnego materiału