Inżynierowie AMD Radeon wydają nowo przydzielone dodatkowy czas na optymalizację Ich nadchodząca technologia FidelityFx Super Resolution 4 (FSR 4) – Industry Watchdogs uważa, iż sfinalizowana wersja rozpocznie się wraz z początkową ofertą karty graficznej RDNA 4, zaplanowanej na wydanie w marcu. Niedawno David McAfee – Vice Prezydent i dyrektor generalny Ryzen i Radeon Products – powtórzył, iż jego koledzy ciężko pracują nad maksymalizacją wydajności i umożliwiając „więcej tytułów FSR 4”. Wewnętrzni zaczęli teoretyzować, w jaki sposób obecny krajobraz gier kompatybilnych z FSR 3.1 będzie tłumaczy z nowej generacji technik upscalingu „AI-AI-AI-AI-AI- świeżo załatana wersja na PC Ostatniej z nas części I to toruje drogę do ewentualnych „łatwych” aktualizacji.
Kepler_L2-prawie niekończąca się fontanna wiedzy poufnej związanej z czerwoną zespołem-zbliżyła się do ostatniego weekendu raportu Videocarda i przystąpił do dodania dodatkowych ciekawostek poprzez interakcję w mediach społecznościowych. Zaczęli od twierdzenia, iż Team Red’s: „Driver RDNA 4 zastępuje DLL FSR 3.1 FSR 4.” Po zapytaniu o implikację wspomnianego rozwoju, Kepler uważa, iż wszystkie tytuły gier FSR 3.1 będą gotowe do obsługi FSR 4 w pierwszym dniu. Proces aktualizacji-możliwy do osiągnięcia za pośrednictwem wymiany DLL na poziomie kierowcy-jest podobno dość łatwy do wdrożenia. Według poufnego: „Tak, powinno to po prostu działać”.