
Marka Beats (należąca do Apple) wypuściła swoją pierwszą linię kabli do ładowania. Po co? Musicie sobie odpowiedzieć sami na to pytanie. Nowe kable dostępne są w wersjach: USB-C do USB-C, USB-A do USB-C oraz USB-C do Lightning, w długościach 1,5 m i 20 cm.
Dostępne kolory to Bolt Black, Surge Stone, Rapid Red i Nitro Navy (niektóre warianty będą dostępne latem). Kable są plecione, co zwiększa ich trwałość i odporność na plątanie. Obsługują szybkie ładowanie – do 60W (USB-C do USB-C) i 15W (USB-A do USB-C). Kable Lightning oferują szybkie ładowanie wybranych modeli iPhone’ów i iPadów.
Beats promuje premierę spotem reklamowym z udziałem komików: Ben Marshall, Desi Banks i Megan Stalter. Kable można zamawiać już dziś na stronie apple.com, a w sprzedaży stacjonarnej pojawią się 17 kwietnia.
Ceny zaczynają się od 99 zł za sztukę, a wszystko znajdziecie w Apple Online Store.
Jeśli artykuł Beats wprowadza nową kolekcję kabli do ładowania nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.