Firma Apple zaczęła niedawno wysyłać swoim użytkownikom e-maile dotyczące zmian w warunkach korzystania z usług Apple Pay i Wallet. Co ciekawe, zmiany faktycznie weszły w życie prawie trzy miesiące temu, we wrześniu. Oto, co powinieneś wiedzieć.
Powiadomienia o terminach korzystania z usługi Apple Pay pojawiają się kilka miesięcy po faktycznych zmianach
Oto fragment wiadomości e-mail wysłanej do użytkowników w sprawie zmienionych warunków korzystania z usług Apple Pay i Wallet:
Wprowadziliśmy kilka aktualizacji Warunków korzystania z usług Apple Pay i Wallet. Oto podsumowanie kluczowych zmian:
- Uprościliśmy nasze Warunki korzystania z Apple Pay i Portfela, aby zapoznanie się z niniejszymi Warunkami i zaakceptowanie ich obowiązywały na wszystkich Twoich urządzeniach Apple.
- Dla naszych klientów w USA Apple Pay to usługa świadczona przez Apple Payments Services LLC, spółkę zależną Apple Inc.
- Nasze Warunki zawierają teraz standardowe postanowienia dotyczące cesji.
Poniżej znajdują się pełne zaktualizowane warunki dostępne tutaj do recenzjia informacja o ochronie prywatności jest dołączona do wiadomości e-mail jako załącznik.
Informacja o ochronie prywatności jest datowana na wrzesień 2024 r. i jeżeli odwiedzisz witrynę Apple, aby zapoznać się ze zmienionymi warunkami, zauważysz, iż ostatnia aktualizacja miała miejsce 16 września 2024 r.
Nic w zmianach terminu nie wydaje się szczególnie znaczące ani warte odnotowania, ale dziwne jest, iż zmienione warunki weszły w życie prawie trzy miesiące temu, a Apple dopiero teraz wysyła e-maile na ten temat.
Czy zostałeś powiadomiony o zmianach warunków korzystania z Apple Pay? Kiedy otrzymałeś e-mail? Daj nam znać w komentarzach.
Powiązana historia:
Najlepsze akcesoria do iPhone’a
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.