Akademia Integracji AB 2025: „To jedno z największych wydarzeń dla partnerów z branży AV i IT w Polsce (…) wychodzimy z niego bogatsi o nowe inspiracje i relacje” – podsumowała wydarzenie Bogusława Kalawska, Samsung Electronics

4 godzin temu

Akademia Integracji AB 2025 po raz kolejny potwierdziła swój status jako jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. Wrocławski dystrybutor zaprosił swoich partnerów, vendorów i integratorów do Łodzi, a formuła wydarzenia pozostała niezmienna – dużo ważnych dyskusji, ale i spotkań biznesowych za zamkniętymi drzwiami.

Tegoroczna edycja zgromadziła setki partnerów biznesowych oraz przedstawicieli czołowych marek technologicznych, tworząc przestrzeń nie tylko do prezentacji najnowszych rozwiązań, ale przede wszystkim do bezpośrednich rozmów, wymiany doświadczeń i nawiązywania nowych relacji. Jednym z silnie reprezentowanych wystawców była firma Samsung, która zaprezentowała swoje flagowe produkty z obszaru Professional Display oraz rozwiązania pamięci masowej i urządzenia mobilne.

Udział Samsunga w Akademii Integracji miał charakter kompleksowy – od obecności w strefie wystawienniczej, przez udział w formule spotkań indywidualnych z partnerami, aż po aktywną prezentację nowości produktowych i technologicznych innowacji. Firma wykorzystała to wydarzenie, by nie tylko wzmocnić relacje z dotychczasowymi partnerami, ale również dotrzeć do nowych odbiorców zainteresowanych technologiami wizualnymi w zastosowaniach biznesowych i przemysłowych. Jak podkreśliła Bogusława Kalawska z Samsung Electronics Polska:

„Akademia Integracji to jedno z największych wydarzeń dla partnerów z branży AV i IT w Polsce i tym bardziej dziękujemy, iż mogliśmy być jego częścią. Na szczególną uwagę zasługuje formuła spotkań – partnerzy mogli wybrać dogodną godzinę, osobę i temat rozmowy. To bardzo efektywna forma kontaktu. Odwiedziło nas wielu naszych stałych partnerów, ale zauważyliśmy też powiew świeżości – nowych gości, zainteresowanych Professional Display. Dziękujemy organizatorom za profesjonalne przygotowanie eventu, mediom za rozgłos, a partnerom za podzielenie się swoimi pomysłami i wyzwaniami. Dzięki temu wydarzenie było naprawdę owocne, a my wychodzimy z niego bogatsi o nowe inspiracje i relacje.” – powiedziała Bogusława Kalawska, Channel Sales Manager w Samsung Electronics.

Dzięki otwartej formule wydarzenia oraz intensywnej wymianie doświadczeń, Samsung mógł nie tylko zaprezentować swoje najnowsze rozwiązania, ale także lepiej zrozumieć potrzeby rynku. Tego typu spotkania – łączące technologię z ludzkimi relacjami – pozostają fundamentem długofalowej strategii firmy, która niezmiennie stawia na innowacje, jakość i bliską współpracę z partnerami w całej Polsce.

Akademia Integracji AB 2025: „Chcemy, by nasi partnerzy wymieniali się doświadczeniami, łączyli pomysły, dzielili się tym co się dzieje na rynku, co możemy zrobić razem, zarówno z nami jak i naszymi vendorami.” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.

Idź do oryginalnego materiału