Firma AMD udostępniła dzisiaj najnowszą wersję sterowników AMD Software Adrenalin, wersję 24.12.1 WHQL. Ta nowa wersja zapewnia optymalizację dla takich gier jak Marvel Rivals, Microsoft Flight Simulator 2024, Dragon Age: The Veilguard, Slitterhead, Delta Force, STALKER 2: Heart of Chornobyl. Rozszerza także obsługę AMD HYPR-Tune, aby umożliwić korzystanie z technologii w grach, takich jak AMD FidelityFX Super Rozdzielczość i AMD Radeon Anti-Lag 2. Automatyczna konfiguracja dla AMD FidelityFX Super Rozdzielczość z generowaniem klatek została dodana dla Horizon Zero Dawn Remastered, MechWarrior 5: Clans i Red Dead Redemption 2. Najnowsze sterowniki AMD Software Adrenalin rozwiązały także problemy i problemy z wydajnością w programach Ollama i LM Studio, The Crew Motorfest, Monster Hunter: Świat i Fortnite.
POBIERAĆ: Oprogramowanie AMD Adrenalin 24.12.1 WHQL
Nowa obsługa gier
- Rywale Marvela
- Symulator lotu Microsoftu 2024
- Dragon Age: Strażnik Zasłony
- Przecinak
- Siły Delty
- STALKER 2: Serce Czarnobyla
Rozwój AI na Radeonie
- Oficjalne wsparcie dla podsystemu Windows dla systemu Linux (WSL 2) umożliwia użytkownikom z obsługiwanym sprzętem programowanie przy użyciu systemu AMD ROCm w systemie Windows, eliminując potrzebę konfiguracji podwójnego rozruchu.
- Dodano obsługę WSL 2 dla:
- Wsparcie Beta na Tritonie
Rozszerzona obsługa HYPR-Tune
- Obsługa HYPR-Tune umożliwia HYPR-RX korzystanie z technologii w grach, takich jak AMD FidelityFX Super rozdzielczość i AMD Radeon Anti-Lag 2.
- Dodano obsługę automatycznej konfiguracji AMD FidelityFX Super rozdzielczości z generowaniem klatek w:
- Zremasterowany Horizon Zero Dawn
- MechWarrior 5: Klany
- Red Dead Redemption 2
Naprawione problemy i ulepszenia
- Podczas korzystania z pliku llama.cpp można zaobserwować niższą niż oczekiwano wydajność. Może to również mieć wpływ na Ollamę i LM Studio.
- Podczas gry w The Crew Motorfest może pojawić się uszkodzenie tekstur.
- Awarię systemu można zaobserwować podczas pierwszego uruchomienia SteamVR podczas korzystania z Valve Index przy 144 Hz na produktach graficznych z serii Radeon RX 6000.
- Podczas ładowania pliku zapisu w Monster Hunter: World można zaobserwować okresowe zawieszanie się aplikacji.
- Podczas grania w Fortnite na kartach graficznych z serii Radeon RX 5000 i nowszych można zaobserwować sporadyczne awarie aplikacji.
- Kodowanie H.264 może nie działać zgodnie z oczekiwaniami podczas korzystania z OBS Studio z Twitch Enhanced Broadcasting.