Wydano AMD Software Adrenalin Edition 24.12.1 WHQL

cyberfeed.pl 1 tydzień temu



Firma AMD udostępniła dzisiaj najnowszą wersję sterowników AMD Software Adrenalin, wersję 24.12.1 WHQL. Ta nowa wersja zapewnia optymalizację dla takich gier jak Marvel Rivals, Microsoft Flight Simulator 2024, Dragon Age: The Veilguard, Slitterhead, Delta Force, STALKER 2: Heart of Chornobyl. Rozszerza także obsługę AMD HYPR-Tune, aby umożliwić korzystanie z technologii w grach, takich jak AMD FidelityFX Super Rozdzielczość i AMD Radeon Anti-Lag 2. Automatyczna konfiguracja dla AMD FidelityFX Super Rozdzielczość z generowaniem klatek została dodana dla Horizon Zero Dawn Remastered, MechWarrior 5: Clans i Red Dead Redemption 2. Najnowsze sterowniki AMD Software Adrenalin rozwiązały także problemy i problemy z wydajnością w programach Ollama i LM Studio, The Crew Motorfest, Monster Hunter: Świat i Fortnite.

POBIERAĆ: Oprogramowanie AMD Adrenalin 24.12.1 WHQL

Nowa obsługa gier

  • Rywale Marvela
  • Symulator lotu Microsoftu 2024
  • Dragon Age: Strażnik Zasłony
  • Przecinak
  • Siły Delty
  • STALKER 2: Serce Czarnobyla

Rozwój AI na Radeonie

  • Oficjalne wsparcie dla podsystemu Windows dla systemu Linux (WSL 2) umożliwia użytkownikom z obsługiwanym sprzętem programowanie przy użyciu systemu AMD ROCm w systemie Windows, eliminując potrzebę konfiguracji podwójnego rozruchu.
  • Dodano obsługę WSL 2 dla:
  • Wsparcie Beta na Tritonie

Rozszerzona obsługa HYPR-Tune

  • Obsługa HYPR-Tune umożliwia HYPR-RX korzystanie z technologii w grach, takich jak AMD FidelityFX Super rozdzielczość i AMD Radeon Anti-Lag 2.
  • Dodano obsługę automatycznej konfiguracji AMD FidelityFX Super rozdzielczości z generowaniem klatek w:
    • Zremasterowany Horizon Zero Dawn
    • MechWarrior 5: Klany
    • Red Dead Redemption 2

Naprawione problemy i ulepszenia

  • Podczas korzystania z pliku llama.cpp można zaobserwować niższą niż oczekiwano wydajność. Może to również mieć wpływ na Ollamę i LM Studio.
  • Podczas gry w The Crew Motorfest może pojawić się uszkodzenie tekstur.
  • Awarię systemu można zaobserwować podczas pierwszego uruchomienia SteamVR podczas korzystania z Valve Index przy 144 Hz na produktach graficznych z serii Radeon RX 6000.
  • Podczas ładowania pliku zapisu w Monster Hunter: World można zaobserwować okresowe zawieszanie się aplikacji.
  • Podczas grania w Fortnite na kartach graficznych z serii Radeon RX 5000 i nowszych można zaobserwować sporadyczne awarie aplikacji.
  • Kodowanie H.264 może nie działać zgodnie z oczekiwaniami podczas korzystania z OBS Studio z Twitch Enhanced Broadcasting.



Source link

Idź do oryginalnego materiału