Threads rozszerza reklamy na kolejne kraje

applemusic.pl 20 godzin temu

Użytkownicy Threads w ponad 30 krajach zaczną od dziś widzieć reklamy w sieci społecznościowej, poinformował Adam Mosseri, szef Instagrama. Firma macierzysta Threads, Meta, wprowadza reklamy do dodatkowych lokalizacji po przetestowaniu ich z ograniczoną liczbą użytkowników w Stanach Zjednoczonych.

W Threads, jak powiedział Mosseri, reklamy rozszerzają się szerzej, a celem firmy jest, aby „poprawiły Twoje ogólne wrażenia”.

Reklamy będą pojawiać się w kanale Threads pomiędzy postami i będą dostarczane początkowo na wybranych rynkach, zanim zostaną wprowadzone szerzej w przyszłości. Meta do tej pory testowała reklamy z ograniczoną liczbą reklamodawców, ale teraz wszyscy reklamodawcy na całym świecie będą mogli wyświetlać reklamy na Threads.

„Ludzie przychodzą do aplikacji Meta, aby uzyskać spersonalizowane doświadczenie, które pomaga im odkrywać firmy i treści, które kochają — reklamy są niezbędnym elementem umożliwiającym to. Aby pomóc ludziom pogłębić więzi z firmami, które kochają, rozszerzamy reklamy w Threads na wszystkich kwalifikujących się reklamodawców na całym świecie” — czytamy we wpisie na blogu Meta dotyczącym rozszerzenia reklam.

Idź do oryginalnego materiału