The Last of Us Part I (wersja na PC) została zaktualizowana do wersji 1.1.4 w zeszły piątek — w tamtym czasie informacje o łatce ujawniły, iż oprogramowanie Iron Galaxy Studios/Nixxes dodało obsługę AMD FidelityFX Super rozdzielczości (FSR) 3.1 Super rozdzielczości i FSR 3.1 Generowanie ramek. Kilka popularnych własnych tytułów PlayStation otrzymał podobne aktualizacje w połowie ubiegłego roku, więc przedstawiciele branży kwestionowali moment wprowadzenia tej najnowszej aktualizacji — aż do końca zeszłego tygodnia The Last of Us Part I odmierzał czas wsparcie dla FSR 3.0 (super rozdzielczość i generowanie klatek).
Naturalnie Team Red jest w trakcie przygotowywania FSR 4.0 na nadchodzącą premierę produktu —teraz opóźnionyponieważ zespół inżynierów wymagał: „dodatkowego czasu w optymalizację stosu systemu w celu uzyskania maksymalnej wydajności i umożliwienia obsługi większej liczby tytułów”. Najnowsza technologia graficzna AMD została zaprezentowana na targach CES na początku tego miesiąca wraz z nowymi kartami graficznymi (RDNA 4) Radeon RX 9070 XT i 9070 (inne niż XT). Według Team Red przejście z wersji 3.1 do 4.1 jest stosunkowo łatwe. Zespół programistów The Last of Us Part I (na platformy PC) może przygotować wszystko w ciągu kilku tygodni i przygotować się z dużym wyprzedzeniem na premierę kontynuacja gry (termin w kwietniu).