Dywizja Memory firmy Samsung po raz kolejny zaprosiła swój ekosystem partnerski na Memory Summit – wydarzenie, które na stałe już wpisało się w kalendarz branży.
Częstochowa, Hotel Arche i blisko setka gości z całego kraju – tak wyglądała tegoroczna edycja Samsung Memory Summit 2025. Choć wydarzenie odbyło się z dala od centrów konferencyjnych dużych aglomeracji, jego skala oddziaływania pozostała niezmienna. Samsung ponownie postawił na jakość, stawiając w centrum partnerów i realną wartość, jaką niesie współpraca.
Podczas spotkania zaprezentowano nie tylko nowinki technologiczne, ale również sukcesy sprzedażowe i partnerskie z minionego roku. Nie zabrakło wyróżnień – m.in. dla AB, Komsa, Morele czy Petrosoft – oraz głosów przedstawicieli dystrybucji, którzy jednoznacznie podkreślali siłę partnerstwa z Samsungiem. To wydarzenie stało się nie tylko prezentacją technologii, ale i wspólnym świętem rynku.
“28 maja jesteśmy w Częstochowie i tutaj odbyła się nasza coroczna konferencja Samsung Memory Summit Awards już po raz czwarty. Ponownie udało nam się zgromadzić naszych klientów, partnerów oraz dziennikarzy, którzy mogli posłuchać o tym co najciekawsze w memory w tym roku oraz nasze plany na przyszłość” – powiedziała Agata Woźniak, Marketing Manager Samsung Memory CE
Summit 2025 udowodnił, iż fundamentem silnej pozycji Samsunga na rynku pamięci jest nie tylko innowacja, ale przede wszystkim relacje – zbudowane na zaufaniu, współpracy i wspólnym celu. Te relacje widać doskonale na każdym kolejnym Memory Summit – czekamy więc na kolejną, piątą edycję!
Więcej o Samsung Memory Summit:
Samsung Memory Summit 2025 – pamięć, sport, biznes i stałe udoskonalanie siebie