Podsumowanie 2024 – to był dobry rok!

4 dni temu

Czy możecie uwierzyć, iż 2024 się skończył? U nas w DrTusz nie brakowało zmian, ważnych momentów i emocjonujących chwil. To był naprawdę fajny rok, z którego jesteśmy zadowoleni, ale również zmotywowani do działania w 2025! Wróćmy jednak jeszcze na chwilę do tego co się wydarzyło w 2024 roku: od ciekawych kampanii promocyjnych, przez zaangażowanie w lokalne wydarzenia, aż po przywitanie nowych osób w ekipie DrTusz – oto podsumowanie 2024.

Najważniejsze w styczniu

Rok zaczęliśmy od akcji polegającej na bezpłatnym oddawaniu tekturowych kartonów, które pozostają nam po zamówieniach. Po sukcesie zeszłorocznej inicjatywy, postanowiliśmy zrobić to raz jeszcze. Codziennie udostępniamy dobrze zachowane, pakowne kartony, które mogą służyć dalej zamiast trafiać na śmietnik.

Nasze działania mają na celu przede wszystkim promowanie odpowiedzialnego podejścia do środowiska, które jest bardzo ważne zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów. Wiemy to z własnego doświadczenia — wielokrotnie widziałem, jak ponowne wykorzystanie materiałów może przynieść korzyści zarówno ekologiczne, jak i ekonomiczne.

W styczniu kontynuowaliśmy również naszą współpracę z ekipą Sljedzim Internety i wsparcie przy propagowaniu networkingu w Białymstoku. jeżeli nie słyszeliście jeszcze o Sljedzim, są to spotkania marketingowe, podczas których prelegenci poruszają tematy z obszaru marketingu, technologii, internetu, social media, sprzedaży oraz biznesu ecommerce i jego reklamy online. Po nich uczestnicy mieli okazję na rozmowę i spotkania w nieco luźniejszej atmosferze – o którą zadbaliśmy osobiście!

Najważniejsze w lutym

W lutym mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w Biegu Pamięci Sybiru, wydarzeniu organizowanym przez Muzeum Pamięci Sybiru i Fundację Białystok Biega. Bieg ten ma na celu uczczenie pamięci ofiar masowych deportacji na Sybir, które miały miejsce w 1940 roku. Nasza reprezentacja biegowa DrTusza stawiła czoła zimowym warunkom, przemierzając 5 km leśnych terenów. Dla naszych biegaczy nie istnieją złe warunki pogodowe – śnieg, mróz czy wiatr tylko dodają im energii i motywacji do pokonywania kolejnych kilometrów. Każdy krok na trasie to dla nas sposób na wyrażenie szacunku i pamięci o historii, która na zawsze pozostanie w naszych sercach.

Przy okazji Walentynek zachęcaliśmy wszystkich do wyjątkowego spędzenia tego dnia, proponując wizytę w Schronisku w Sokółce i zabranie na spacer jego mieszkańców. To była idealna okazja, by zarówno para, jak i samotne serca mogły cieszyć się towarzystwem uroczych czworonogów, a jednocześnie zrobić coś dobrego. Spacery z psami to nie tylko doskonały sposób na aktywne spędzenie czasu, ale również szansa na niesienie euforii tym, którzy jej najbardziej potrzebują. To był jeden z tych dni, gdy każdy uśmiech i merdający ogon przypominały, iż miłość można wyrażać na wiele sposobów.

To była również świetna okazja do odświeżenia naszego Psindera:

Natomiast w Białymstoku wprowadziliśmy trochę koloru do przestrzeni i ulokowaliśmy nasze reklamy na billboardach w charakterystycznych punktach miasta, bawiąc się przy okazji skojarzeniami! Nasze pomysły spotkały się z wieloma pozytywnymi opiniami, za co serdecznie dziękujemy!

#Dzielimysiewiedza

Pod koniec lutego nasz analityk, Aleksander Krysa, przygotował artykuł do magazynu E-commerce w praktyce na temat “Jak wdrożyć system alertów i rozwiązania z zakresu AI oraz automatyzacji na przykładzie DrTusz.pl”. W swojej wypowiedzi Aleks wyjaśnił, jak system alertów odciąża analityków z konieczności manualnej analizy każdej anomali. Opisał również implementacje z obszaru sztucznej inteligencji i automatyzacji w DrTusz.pl, które zwiększają efektywność pracy.

Natomiast Kasia, nasza wyjątkowa specjalistka ds. social mediów, była prelegentką na spotkaniu organizowanym przez organizację studencką, Studenckie Forum Biznes Centre Club. Wystąpiła z tematem ,,Walcz albo giń, czyli o tym jak zacząć promować swoją markę!”.

W DrTusz wierzymy, iż dzielenie się wiedzą to nie tylko kwestia przekazywania informacji, ale także budowanie społeczności ekspertów, którzy dzięki swojemu zaangażowaniu i otwartości, każdego dnia przyczyniają się do wzmacniania pozycji naszej marki na rynku. Pamiętajcie, iż jeżeli macie jakiekolwiek pytania związane z DrTuszem – jego marketingiem, obsługą klienta czy działaniami e-commerce, zawsze jesteśmy otwarci na podzielenie się doświadczeniem!

Najważniejsze w marcu

W DrTusz 8 marca to dzień, w którym świętujemy i w sposób szczególny doceniamy wszystkie kobiety – zarówno te w naszym zespole, jak i nasze klientki. Każda z pań odwiedzająca nasz sklep stacjonarny została obdarowana słodkim upominkiem, jako wyraz naszej wdzięczności i szacunku.

W tym szczególnym dniu pełnym uśmiechów i pozytywnej energii, naszym głównym celem jest sprawienie, aby każda kobieta czuła się doceniona i ważna. To nasza mała tradycja, która wpisuje się w wartości naszej firmy i pokazuje, jak ważne jest dla nas budowanie wspólnoty, w której każdy czuje się wartościowy.

14 marca DrTusz pojawił się na scenie wydarzenia Ecommerce.pl Event 2.0, organizowanego przez ecommerce.pl. A to wszystko za sprawą naszego CEO, Marcina Janczewskiego, który był jednym z prelegentów i opowiadał na temat: „E-commerce w pułapce danych: Jak błędne wnioski szkodzą naszym decyzjom”.

Na dwa dni część kinowa w Złotych Tarasach przemieniła się w królestwo e-commerce, gromadząc najbardziej zaciętych graczy z branży. Uwielbiamy wydarzenia na których spotkać można praktyków i już nie możemy się doczekać kolejnej edycji!

W DrTusz dbamy o to, by praca była nie tylko źródłem obowiązków, ale również euforii i satysfakcji. Integracje, takie jak wspólne kręgle, są dla nas ważnym elementem kultury firmy. Dlatego regularnie organizujemy różnorodne wydarzenia, które umożliwiają naszym pracownikom odpoczynek i rozwijanie relacji międzyludzkich poza biurem. W marcu duża część ekipy miała okazję sprawdzić swoje umiejętności na kręgielni.

Najważniejsze w kwietniu

Kwiecień w DrTusz rozpoczął się od szalonego pomysłu, który wzbudził duże zainteresowanie, większe niż zakładaliśmy! Na Prima Aprilis przedstawiliśmy Tuszomat! Automat do odbioru zamówień, który stworzyliśmy, aby ułatwić życie naszym klientom i sprawić, iż zakupy w DrTusz były jeszcze szybsze i wygodniejsze.

Miał to być żart, a okazało się, iż musimy poważnie porozmawiać na ten temat…

W kwietniu, zorganizowaliśmy również kolejną edycję Akcji Utylizacji DrTusz. Była to doskonała okazja dla naszych klientów, aby w sposób odpowiedzialny i ekologiczny pozbyć się niepotrzebnych, zepsutych drukarek oraz zużytych wkładów. W DrTusz zawsze staramy się działać z myślą o ochronie naszej planety, dlatego każdego, kto dołączył do tej inicjatywy, nagrodziliśmy małą rośliną doniczkową.

To nie jedyna akcja w którą się zaangażowaliśmy z myślą o naszym środowisku. W kwietniu pojawił się nasz Eko-ebook (do pobrania >TUTAJ<), który m.in. uczy jak tworzyć papier czerpany z zużytego i papieru, pokazuje jakie ozdoby można stworzyć i daje wiele pomysłów na spędzenie czasu wolnego z dziećmi. Zachęcamy do pobrania i przypominamy, iż na salagier.pl znajdziecie jeszcze więcej kreatywnych materiałów!

Przy okazji premiery naszego Eko-ebooka Kasia i Natalia przeprowadziły warsztaty z papieru czerpanego dla dzieci w jednym z białostockich przedszkoli.

Marcin natomiast przy okazji Światowego Dnia Książki odwiedził inne przedszkole z naszą bajką o przygodach DrTusza:

Najważniejsze w maju

Maj był dla nas miesiącem intensywnej aktywności, który dostarczył całej ekipie DrTusz mnóstwo pozytywnych emocji. Współorganizowaliśmy kino plenerowe podczas Juwenaliów Politechniki Białostockiej, co przyciągnęło wielu studentów i miłośników filmu.

Dodatkowo, nasi biegacze wzięli udział w 11 PKO Białystok Półmaratonie. Każdy kilometr pokonany przez nasz zespół to nie tylko wyzwanie, ale również szansa na budowanie zespołowego ducha w zdrowym, sportowym rywalizowaniu.

Chcemy również wspomnieć o jednym z najważniejszych wydarzeń roku – V Turnieju Charytatywnym DrTusz w piłkę nożną. Organizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem APN Hattrick Białystok Turniej o Puchar DrTusza to wydarzenie, podczas którego do wspólnej gry w piłkę zapraszane są firmy z naszego białostockiego podwórka. Te z kolei w ramach uczestnictwa w rozgrywkach przekazują darowiznę na cel charytatywny.

Zachęcamy do przeczytania artykułu na temat V edycji tego wyjątkowego wydarzenia: V Charytatywny Turniej o Puchar DrTusza za nami.

W ramach poszukiwania nowych inspiracji, członkowie naszej ekipy DrTusz uczestniczyli w dwóch wydarzeniach branżowych: Kongresie For Social Media oraz konferencji InfoShare. Obie imprezy stanowiły dobrą okazję do poznania opinii na temat najnowszych trendów, ale także lepiej odpowiadać na zmieniające się oczekiwania naszych klientów.

Część naszej ekipy marketingu pojechała do Gdańska na Kongres for Social Media… a zaledwie dzień później inna część ekipy zawitała na Infoshare:

Musicie wiedzieć, iż zadowolenie klienta nie tylko „robi nam dzień”, ale jest fundamentem naszej codziennej pracy. Dlatego nasz proces obsługi posprzedażowej jest starannie przemyślany i ciągle doskonalony, aby sprostać oczekiwaniom choćby najbardziej wymagających klientów.

#Dzielimysiewiedza

W najnowszym wydaniu „E-commerce w praktyce”, Marcin Górski, nasz ekspert od obsługi klienta, szczegółowo opisuje, jak skutecznie zarządzać tym kluczowym aspektem działalności w branży e-commerce. Jego artykuł to prawdziwa kopalnia wiedzy na temat budowania pozytywnych relacji z klientami i zapewnienia im satysfakcji na każdym etapie interakcji.

Najważniejsze w czerwcu

W czerwcu nie zwolniliśmy tempa! Miesiąc rozpoczęliśmy od rowerowego wyzwania w ramach ogólnopolskiej akcji Aktywne Miasta, do którego zaprosiliśmy do udziału naszych pracowników oraz klientów. Na koniec miesiąca najaktywniejszych uczestników nagrodziliśmy naszymi gadżetami!

#Dzielimysiewiedza

Kamila zainspirowana wcześniejszymi wypowiedziami Aleksa i Marcina, podjęła rękawicę i przygotowała artykuł do magazynu Marketer+. W majowym wydaniu można było znaleźć jej tekst pt. ,,Marketing B2H a generowanie leadów. Czy tradycyjna segmentacja klientów jest przez cały czas potrzebna?”. Kamila analizowała, czy w dobie coraz bardziej spersonalizowanego marketingu, tradycyjne metody segmentacji klientów przez cały czas efektywnie wspierają generowanie leadów.

Czerwiec był również świętem wszystkich kibiców piłki nożnej, a to za sprawą Euro 2024. W naszych social mediach podzieliliśmy się typami kibiców, którzy występują w naszej ekipie:

W związku z tym przygotowaliśmy również specjalna edycję wlepek, które dodawaliśmy do zamówień:

To był dla nas wyjątkowy miesiąc z bardzo ważnego powodu… W czerwcu były Dwudzieste urodziny DrTusza, i naprawdę mieliśmy co świętować! Koniecznie przeczytajcie jak się zmienił DrTusz na przestrzeni tych 20 lat. Jako bonus znajdziecie naszą urodzinową piosenkę!

Już od wielu lat czerwiec w DrTusz kończymy w dość niecodzienny sposób – bawiąc się w błocie aż po pachy. Wszystko to za sprawą turnieju Swampions Soccer League w Korycinie, który każdego roku przyciąga tłumy entuzjastów błotnych zmagań i futbolu. To wydarzenie trzeba zobaczyć na własne oczy, żeby poczuć jego niepowtarzalną atmosferę.Tak jak w zeszłym roku, zorganizowaliśmy także grilla dla wszystkich uczestników i kibiców. Podczas turnieju wspieraliśmy również Dom Powrotu, organizując sprzedaż limitowanych koszulek, z której całkowity dochód został przekazany na rzecz tej fundacji.

Najważniejsze w lipcu i sierpniu

W lipcu odwiedziliśmy Dom Powrotu z niespodzianką:

A także Schronisko w Sokółce, które co roku z przyjemnością odwiedzamy przy okazji urodzin DrTusza:

W trakcie wakacji, w naszych social mediach przypomnieliśmy za sprawą kolorowych plansz, o najważniejszych zasadach związanych z bezpieczeństwem najmłodszych nad wodą, na wsi, w domu oraz w górach:

Na koniec sierpnia nasz niezawodny i niezmordowany Pietka z magazynu brał udział w biegu organizowanym przez Centrum Krwiodastwa.

A później dołączył do kolegów i podjął wyzwanie w VII Supraskim Maratonie Leśnym, chłopaki dali radę!

Najważniejsze we wrześniu

Na przełomie sierpnia i września zorganizowaliśmy Akcję Serwisową w naszym sklepie stacjonarnym. Zapraszaliśmy wszystkich posiadaczy drukarek na bezpłatną diagnozę sprzętu. Każda z osób, które nas odwiedziły otrzymały porady dotyczące urządzeń oraz rabaty na nasze zamienniki!

#Dzielimysiewiedza

Również na początku września, w magazynie E-commerce w Praktyce pojawił się artykuł Anety, naszej specjalistki ds. PR oraz HR. Pisała na temat: ,,Integracja kanałów marketingowych. Jak promować e-commerce w świecie offline na przykładzie sklepu DrTusz.pl„. Omówiła, jak skutecznie łączyć działania online z offline, aby maksymalnie zwiększyć zasięg i efektywność kampanii marketingowych. Dzięki bogatemu doświadczeniu w organizowaniu różnego rodzaju wydarzeń oraz akcji CSR, przekazała czytelnikom praktyczne pomysły na działanie. Warto przeczytać!

Nie mogło również zabraknąć naszej ekipy na Nocnej Piątce oraz Szybkiej Dyszce, biegach organizowanych w ramach Białystok Biega.

Włączyliśmy się także do akcji #kamyczki – uwielbiamy kreatywność i kolorowe akcje!

Miesiąc zakończyliśmy z przytupem… w kolorowych skarpetkach, które okazały się świetnie odebranym prezentem z okazji Dnia Chłopaka!

Najważniejsze w październiku

W październiku wystartował konkurs na zimową etykietę, która znalazła się na herbatkach, które w grudniu dołączyliśmy do naszych zamówień.

Zgłoszeń było dużo i po bardzo burzliwych dyskusjach dział marketingu wybrał zwycięską pracę:

5 października nasza drużyna wystąpiła na Turnieju Charytatywnym organizowanym przez Rotary Club. Choć był to absolutny debiut tej ekipy, to bawili się świetnie i zajęli 5 miejsce na 10 drużyn biorących udział w zawodach. Na pewno jeszcze wrócimy!

Oczywiście naszej reprezentacji nie mogło zabraknąć również na Bison Ultra Trail 2024!

W październiku udało nam się osiągnąć jeszcze jeden, niesamowicie istotny dla nas wynik – 600 000 zamówień! Dziękujemy serdecznie za zaufanie i współpracę!

Najważniejsze w listopadzie

Listopad upłynął nam na przygotowaniach do Magicznego Czarnego Tygodnia, podczas którego połączyliśmy andrzejkowy klimat wróżb i magii z wyjątkowymi promocjami oraz ofertami. Mamy nadzieję, iż bawiliście się z nami świetnie i skorzystaliście z okazji do oszczędnych zakupów

Najważniejsze w grudniu Jesień była dla nas wyjątkowo intensywnym czasem, więc zdecydowaliśmy się na wzmocnienie ekipy DrTusza i nasza akcja rekrutacja zakończyła się pełnym sukcesem! Powitaliśmy nowe twarze w działach analityki, e-commerce, obsługi klienta i na magazynie, którzy doskonale odnaleźli się przy okazji wzmożonej sprzedaży na Black Friday! Na początku grudnia mogliśmy w końcu oficjalnie powitać Anię, Dawida, Marka i Mateusza.

Festiwal Filmów Krótkometrażowych Żubroffka to dla nas już tradycja! W tym roku nie tylko zapewniliśmy rozrywkę najmłodszym z naszą nową edycją łamigłówek, ale również rozgrzewaliśmy zapaleńców morsowania gorącą herbatką!

Jak od wielu lat, podczas finałowej gali festiwalu, w imieniu publiczności wręczyliśmy Nagrodę Dzikiego Żubra. Statuetka oraz ufundowana przez nas nagroda pieniężna trafiła do twórczyni filmu “Pies Pogrzebany” .

Skoro jesteśmy przy herbatach to nasi klienci mogli liczyć na nas w tym temacie – do zamówień dołączyliśmy zimową herbatkę korzenną oraz małe niespodzianki na prezenty

W ramach akcji „Kwadrans z książeczką”, Aneta wraz z DrTuszem odwiedzili Przedszkole Samorządowe nr 41 w Białymstoku! Mieliśmy okazję przeczytać naszym małym przyjaciołom naszą bajkę, pełną przygód i pozytywnych emocji.

Pisaliśmy już, iż uwielbiamy kreatywne i kolorowe akcje, prawda?

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia, Kasia, nasza specjalistka ds. social media oraz prywatnie pasjonatka DIY, przygotowała darmowy e-book pełen wspaniałych inspiracji na świąteczne dekoracje, które można wykonać z… papieru z recyklingu! Dziękujemy za wiele pozytywnych opinii, na pewno nie będzie to ostatni e-book w naszym wykonaniu.

Dostępny tutaj: https://salagier.pl/swiateczny-ebook/ :))

Pracowników zaskoczyliśmy prezentami dla nich oraz dzieci, a klientów naszą świąteczną współpracą. Każdy kto odwiedził nasz sklep od 13 do 21 grudnia otrzymał bon zniżkowy na żywe choinki, które sprzedawała Klaudia z Rolnik Szuka Żony!

Podsumowując 2024 rok jednym słowem, to był dla nas jak maraton – pełen wyzwań, ale też ogromnej satysfakcji. Biegliśmy, działaliśmy aktywnie, a choćby trochę pomalowaliśmy! To był rok intensywnej pracy, kreatywnych pomysłów i wielu sportowych emocji. A co nas czeka w 2025? Jeszcze więcej niespodzianek! Czekamy na Was z nowymi pomysłami i projektami.

Życzymy Wam wszystkim zdrowia, szczęścia i samych sukcesów w Nowym Roku!
Niech 2025 rok będzie pełen kolorów!

Post Podsumowanie 2024 – to był dobry rok! pojawił się poraz pierwszy w Blog firmowy DrTusz.

Idź do oryginalnego materiału