Nvidia zaleca Geforce RTX 5070 TI GPU do twórców treści AI

cyberfeed.pl 16 godzin temu


. Nvidia Geforce RTX 5070 TI Karty graficzne—Budowany na architekturze Nvidia Blackwell – nie jest gotowy do tworzenia treści generatywnych AI i Przyspiesz twórczą wydajność. Geforce RTX 5070 TI GPU zawiera rdzenie tensorowe piątej generacji z obsługą FP4, podwojenie wydajności i zmniejszając wymagania VRAM do uruchamiania generatywnych modeli AI.

Ponadto GPU jest wyposażony w dwa kodery z dziewiątej generacji i dekoder szóstej generacji, które dodają wsparcia dla formatu kolorów 4: 2: 2 i zwiększają jakość kodowania dla HEVC i AV1. Ta kombinacja przyspiesza przepływy pracy edycji wideo, skracając czas eksportu o 8x w porównaniu z pojedynczym GPU enkoderowym bez 4: 2: 2 Geforce RTX 3090. . Geforce RTX 5070 TI GPU obejmuje również 16G B szybkiej pamięci GDDR7 i 896 GB/s całkowitej przepustowości pamięci – o 78% wzrost w stosunku do GPU GeForce RTX 4070 TI.

Nvidia DLSS 4pakiet technologii renderowania neuronowego, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do zwiększania ramek na sekundę (FPS) i poprawy jakości obrazu, jest teraz dostępny w profesjonalnych aplikacjach 3D, takich jak Chaos Vantage. D5 Render dodaje również DLSS 4 w wersji beta z nową funkcją generowania wielu ramek, aby zwiększyć liczbę klatek na sekundę o 3x. Oprogramowanie renderowania 3D Maxon Redshift dodało również obsługę Nvidia Blackwell, zapewniając 30% wzrost wydajności.

Dyrektor NVIDIA Studio z lutym, przy obsłudze GeForce RTX 5070 TI GPU, będzie gotowy do pobrania w przyszłym tygodniu. Aby uzyskać automatyczne powiadomienia o sterowniku studyjnym, pobierz Aplikacja NVIDIA. Użyj NVIDIA Finder Product Aby odebrać dziś GPU GeForce RTX 5070 TI lub system wstępnie zbudowany. Sprawdzaj regularnie po 6 rano PT, ponieważ partnerzy detaliczni wymieniają swoje dostępne modele. Badać pełne specyfikacje.

Gotowy na generatywną epokę AI
Zoptymalizowany FP4 Black Forest Lab. 1 [dev] pakiet modeli generowania obrazów jest teraz dostępny Przytulanie twarzy. FP4 jest niższą metodą kwantyzacji, podobną do kompresji plików, która zmniejsza rozmiary modeli. Strumień 1 [dev] W FP4 wymaga mniej niż 10 GB VRAM, w porównaniu z ponad 23 GB przy FP16.

Oznacza to najnowocześniejszy strumień 1 [dev] Model może działać na GPU GeForce RTX 5070 TI, a także wszystkich procesorów GPU serii GeForce RTX 50. Jest to ważne, ponieważ strumień 1 [dev] Model nie byłby w stanie uruchomić w FP16, biorąc pod uwagę ograniczenia pamięci. Na Geforce RTX 5070 Ti, strumień 1 [dev] Model może generować obrazy w nieco ponad ośmiu sekund na FP4, w porównaniu z 20 sekundami na FP8 na GPU GeForce RTX 4070.

Wszechstronne rzutnia
DLSS 4 jest teraz dostępny w Chaos Vantage i D5 render w beta-specjalistyczne aplikacje 3D klasy 3D dla architektów, animatorów i projektantów.

Obie aplikacje natywnie obsługują DLSS 4 Ulepszone modele super rozdzielczości i rekonstrukcji promieniowania—Powal przez transformatory– Aby zwiększyć szczegóły obrazu i poprawić stabilność. D5 render Obsługuje również generowanie DLSS DLSS 4, aby zwiększyć liczbę klatek na sekundę, używając sztucznej inteligencji do generowania do trzech klatek na tradycyjnie renderowaną ramkę.

Umożliwia to animatorom płynną poruszanie się po scenie z pomnożoną liczbą klatek na sekundę i renderowanie zawartości 3D, choćby z masywnymi rozmiarami plików, przy 60 fps lub więcej. Maxon Redshift – oprogramowanie do renderowania 3D, które wykorzystuje przyspieszenie GPU do wizualizacji modeli, scen 3D, animacji i projektów – wydała aktualizację GPU serii Geforce RTX 50, przyspieszając wydajność do 30%.

Widzieć ogłoszenie dotyczące informacji o oprogramowaniu.



Source link

Idź do oryginalnego materiału