Nowa funkcja Apple pozwala markom umieszczać swoje piętno na e-mailach i połączeniach telefonicznych z Twoim iPhonem

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Wkrótce Apple umożliwi firmom dostosowywanie sposobu ich wyświetlania w e-mailach i rozmowach telefonicznych na iPhonie. Apple ogłosiło w środę w jaki sposób firmy korzystające z narzędzia Business Connect mogą dodawać nazwę swojej marki i logo w sposób, który będzie wyświetlany w aplikacjach na iPhone’a używanych do poczty e-mail, rozmów telefonicznych i płatności.

Każda zarejestrowana firma może potwierdzić, iż jej informacje są dokładne i dodać dodatkowe szczegóły, takie jak zdjęcia lub oferty specjalne. Gromadzenie zweryfikowanych, aktualnych informacji biznesowych może być przydatne dla Apple, jeżeli kiedykolwiek uruchomi własną wyszukiwarkę lub wewnętrzne funkcje Apple Intelligence zamiast wysyłać użytkowników do zewnętrznych źródeł, takich jak Google, Yelp lub Meta.

Branded Mail to funkcja, z której firmy mogą skorzystać już dziś, zanim zacznie być udostępniana użytkownikom jeszcze w tym roku, co potencjalnie ułatwi identyfikację e-maili w morzu nieprzeczytanych wiadomości. W ostatnich latach dodano także Gmail uwierzytelnione logo marki I znaczniki wyboru aby pokazać, czy wiadomość e-mail pochodzi ze zweryfikowanego źródła.

Narzędzie Apple Business Connect umożliwia firmom zarządzanie swoimi wpisami w Mapach, Wiadomościach, Siri i innych aplikacjach.Obraz: Jabłko

Ponadto, jeżeli firmy zdecydują się na Business Caller ID, Apple wyświetli ich nazwę, logo i dział na ekranie połączeń przychodzących w telefonie iPhone. Ta funkcja powinna się przydać, gdy próbujesz ustalić, czy losowy numer, z którego dzwonisz, to spam, czy też jest to legalna firma. Rozpocznie się wdrażanie w przyszłym roku.

Mniejsza aktualizacja usługi Tap to Pay firmy Apple umożliwi firmom wyświetlanie logo podczas akceptowania płatności, a nie tylko wyświetlanie ikony kategorii.



Source link

Idź do oryginalnego materiału