Nowa aplikacja na iOS wyjaśnia tajniki rozwiązywania problemów z HomeKit

macpretorians.com 3 godzin temu

HomeKit działa świetnie przez większość czasu, ale gdy coś idzie nie tak, może być bardzo frustrująca. Nowa aplikacja na iOS ma to zmienić.


HomeCare for HomeKit


HomeCare for HomeKit to kompletny zestaw narzędzi do diagnozowania i naprawiania problemów związanych z inteligentnym domem. Podstawową funkcją aplikacji jest skanowanie całej konfiguracji w celu natychmiastowej identyfikacji urządzeń, które nie reagują, działają wolno lub mają słabą baterię. Każde wadliwe urządzenie wyświetla znacznik czasu „Ostatnie połączenie z internetem”, który pomaga określić, kiedy problem się pojawił.

Aplikacja oferuje także proaktywne monitorowanie. Może ona automatycznie sprawdzać stan urządzeń w tle i wysyłać powiadomienia tylko wtedy, gdy pojawią się nowe problemy. Ostrzeżenia o niskim poziomie naładowania baterii można dostosować dla wszystkich urządzenia, dzięki czemu można wymienić baterie, zanim automatyzacja przestanie działać.

Jeśli chodzi o sceny i automatyzacje, HomeCare oferuje testy krok po kroku, aby zidentyfikować dokładną czynność powodującą awarię. Dzienniki w czasie rzeczywistym śledzą każdą zmianę stanu urządzenia w całym domu, poszczególnych pokojach lub określonych akcesoriach, ułatwiając wykrycie nietypowych zachowań.

Narzędzia do analizy wydajności pozwalają porównać czasy reakcji i wskaźniki skuteczności różnych marek, mostków i pomieszczeń, z opcją eksportowania raportów do plików PDF lub CSV. HomeCare integruje się również z aplikacją Skróty, dzięki czemu można uruchamiać automatyzacje tylko na urządzeniach, które są faktycznie online.

Aplikacja obsługuje wszystkie akcesoria HomeKit, w tym urządzenia podłączone do mostków takich marek jak Aqara, Philips Hue i Lutron.

HomeCare jest dostępne na iPhone’a i iPada w App Store. Koszt tego narzędzia to jedyne 39,99 zł. Myślę, iż warto, aby zawsze wiedzieć, gdzie pojawił się problem.



Źródło: 9To5Mac

Idź do oryginalnego materiału