Zgodnie z zapowiedziami, Grupa MediaMarktSaturn otworzyła dziś swój Marketplace w Polsce. To siódmy rynek, na którym platforma jest dostępna – po Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii oraz Belgii.
Marketplace MMS zadebiutował w Niemczech w 2020 r., a kolejne otwarcia następowały niemal co roku: Hiszpania (2021), Austria (2022), Włochy i Niderlandy (2024), Belgia (marzec 2025) i teraz Polska. Według planów spółki, jeszcze przed 2026 r. platforma powinna pojawić się w kolejnych krajach, m.in. na Węgrzech i w Turcji.
Co zyskają sprzedawcy?
- Szerszy zasięg – polscy partnerzy będą mogli docierać do klientów we wszystkich siedmiu krajach, w których działa marketplace.
- Silna marka parasolowa – MediaMarkt i Saturn to łącznie ponad 600 sklepów stacjonarnych i rozpoznawalna sieć sprzedaży online.
- Pełne wsparcie logistyczne – MMS zapewnia integrację z własną infrastrukturą fulfilmentową oraz programami ochrony klientów.