Logitech ułatwia naprawę urządzeń elektronicznych i pozwala zachować je dłużej

10 godzin temu

Logitech International zaanonsował dostępność oryginalnych części zamiennych producenta sprzętu (OEM) do ponad 20 urządzeń Logitech w Logitech Repair Hub, prowadzonym przez iFixit.

Ta akcja oznacza ekspansję globalną firmy w tym temacie. Części zamienne i przewodniki naprawcze są teraz oferowane w wielu językach, aby zwiększyć możliwość naprawy na całym świecie. iFixit obsługuje szereg myszy, klawiatur i zestawów słuchawkowych Logitech i Logitech G w 62 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Japonii i Europie.

„Nasze produkty są zaprojektowane z myślą o wyjątkowej jakości i trwałości. Możliwość naprawy wydłuża ich żywotność, zwiększając wartość i zadowolenie klienta – powiedział Prakash Arunkundrum, dyrektor operacyjny w Logitech. – Normalne zużycie jest nieuniknione, dlatego staramy się ułatwić ludziom dostęp do oryginalnych części zamiennych Logitech do ich urządzeń. Posiadanie globalnych przewodników naprawczych społeczności iFixit w wielu językach zachęca więcej osób do wykonywania prostych napraw, oszczędzając im pieniądze i ograniczając ilość odpadów”.

Ankieta YouGov z 2021 r. wykazała, iż ​​54% globalnych konsumentów woli naprawiać urządzenia elektroniczne niż je wymieniać, a przystępność cenowa odgrywa kluczową rolę w tej decyzji. Podobnie ankieta Consumer Reports z 2024 r. wykazała, iż ​​7 na 10 konsumentów uważa, iż ​​utrzymanie kosztów naprawy na rozsądnym poziomie jest najważniejszym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o naprawie lub wymianie produktu. Dalsze wsparcie tego trendu, inne badanie wskazuje, iż 84% Amerykanów opowiada się za polityką „prawa do naprawy”. Pogłębia to zaangażowanie Logitech w dostępne opcje naprawy poprzez partnerstwo z iFixit.

Logitech początkowo nawiązał współpracę z iFixit, aby ułatwić dostępność części zamiennych, wspierać naprawy pogwarancyjne wybranych produktów i przewodniki naprawcze, aby wspierać naprawy w Stanach Zjednoczonych. W ramach niedawnej globalnej ekspansji społeczności iFixit na całym świecie mogą teraz znaleźć proste, łatwe do wykonania instrukcje naprawy w języku angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, holenderskim, włoskim, koreańskim i japońskim.

Obsługiwane produkty obejmują teraz: wszystkie myszy komputerowe MX Master i MX Anywhere, mysz MX Master 3S, klawiaturę MX, mysz PRO X Superlight, mysz G305, mysz GPRO, mysz G502 Hero, klawiaturę G915, zestaw słuchawkowy GPRO, zestaw słuchawkowy GPRO X, zestaw słuchawkowy G733 i Zone Learn.

Części zamienne dostępne w iFixit to oryginalne części producenta Logitech, więc ludzie wiedzą, iż będą działać i będą pasować prawidłowo do ich urządzeń Logitech.

Idź do oryginalnego materiału