InPost chce zastąpić kioski Ruchu. Nowa usługa już działa

11 godzin temu

InPost poinformował o implementacji całkowicie nowej funkcjonalności. Mowa o wejściu na rynek dystrybucji prasy, co oczywiście wiele osób powiązało z nie tak odległą likwidacją kiosków Ruchu. Rozpoczął się właśnie pilotaż przedsięwzięcia, który obejmuje jedno prawicowe pismo. Tym samym przedstawiciele polskiej firmy chcą odpowiedzieć na potrzeby kolejnej grupy konsumentów. Jak to wszystko będzie dokładnie wyglądać?

InPost wchodzi na rynek dystrybucji prasy

Paczkomat zyskał kolejny powiew świeżości. Mowa oczywiście o dostarczaniu czasopisma „Tygodnik Powszechny”, co rozpocznie się już 26 marca wraz z premierą kolejnego numeru tygodnika. Rafał Brzoska nie ukrywa, iż wykonany krok stanowi kolejny dowód na to, iż InPost „jest prekursorem nowych rozwiązań”. Dowiadujemy się, iż gazeta może już na drugi dzień od nadania trafić do wybranej maszyny. Docelowo ma dojść do zastąpienia stacjonarnych punktów sprzedaży prasy, których liczba z roku na rok maleje.

Przedstawiciele czasopisma „Tygodnik Powszechny” dają znać, iż nawiązana kooperacja będzie „prawdziwym rynkowym przełomem”, zarówno dla wydawnictwa, jak i dla całej branży prasy drukowanej. jeżeli zaś chodzi o powody realizacji tego przedsięwzięcia, to pojawia się ich co najmniej kilka. Mowa przede wszystkim o wyżej wspomnianym kryzysie obejmującym nie tylko saloniki prasowe, ale także Pocztę Polską znajdującą się w krytycznym wręcz stanie.

Źródło zdjęcia: InPost

„Tygodnik Powszechny” zdaje sobie przy okazji sprawę z popularności automatów paczkowych i ewolucji sposobu dystrybucji najróżniejszych przedmiotów. Polacy coraz częściej konsumują treści bezpośrednio z domu – kwestia ta uwypukliła się zwłaszcza podczas pandemii koronawirusa. Do tego wszystkiego dochodzi problem z dostępności prasy, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. kooperacja nawiązana z InPost ma rozwiązać problem niskiej podaży.

Specjalna oferta na start

Ostatnim punktem są rzecz jasna preferencje czytelników, którzy po prostu wolą czytać prasę w formie papierowej. Chcą oni słyszeć szelest papieru i czuć nutkę zapachową farby drukarskiej. Teraz mają oni jeszcze łatwiej zyskiwać dostęp do tego doświadczenia. Przygotowano także kilka bonusów zachęcających do skorzystania z oferty.

Mowa przede wszystkim o darmowej dostawie oraz dostępie do odcinków specjalnych podcastu „Szkoła uczuć” z prof. Bogdanem de Barbaro. Konsumenci zyskają też kurs medytacji chrześcijańskiej Piotra Sikory czy ekskluzywne newslettery od autorów. Osoby decydujące się na prenumeratę do końca kwietnia zgarną przy okazji książkę ks. Adama Bonieckiego „Vademecum” z autografem. Nie zabraknie oczywiście całorocznego dostępu do serwisu internetowego za 1 zł.

Jeśli zaś chodzi o koszt, to 6-miesięczna prenumerata kosztuje 366 złotych, natomiast roczna: 686 złotych. Teraz pozostaje cierpliwie czekać na kolejne ogłoszenia InPost w zakresie dystrybucji prasy. Warto też wspomnieć, iż coraz więcej Paczkomatów pojawia się w szpitalach. Należy również zdawać sobie sprawę z bezpłatnej opcji wysłania używanych ubrań i nie tylko.

Źródło: InPost, Tygodnik Powszechny / Zdjęcie otwierające: InPost

inpostpaczkomaty
Idź do oryginalnego materiału