
Apple wypuścił dziś nowe reklamy MacBooka Pro, promujące takie funkcje, jak opcja wyświetlacza nanostrukturalnego i długi czas pracy baterii.
Pierwszy spot przedstawia mężczyznę opalającego się na dachu ze swoim MacBookiem Pro. Słońce pali, ale wyświetlacz Maca pozostaje doskonale widoczny dzięki wyświetlaczowi nanostrukturalnemu.
Każdy z najnowszych modeli MacBooka Pro firmy Apple można kupić z opcją wyświetlacza nanostrukturalnego, który został zaprojektowany tak, aby zmniejszyć odblaski w świetle słonecznym i jasnym oświetleniu wewnętrznym. Aby uzyskać efekt antyodblaskowy, Apple trawi szkło na poziomie nanometrów, a trawienie rozprasza światło, aby usunąć odblaski. Dodanie nanostruktury to koszt dodatkowych 750 złotych.
Druga reklama firmy Apple przedstawia mężczyznę, który zgubił ładowarkę do swojego MacBooka Pro, ale nie jest tego świadomy, ponieważ jego bateria wytrzymuje tak długo. Modele MacBook Pro ze standardowym czipem M4 mogą działać do 24 godzin podczas strumieniowego przesyłania wideo i do 16 godzin podczas przeglądania sieci, co oznacza najdłuższy czas pracy baterii w komputerze Mac do tej pory.
Obie reklamy Apple’a odsyłają do witryny Apple „Jasne, iż Mac to potrafi”, która jest skierowana do osób, które dopiero zaczynają przygodę z komputerami Mac. Zawiera ona omówienie wszystkich różnych funkcji komputerów Mac i FAQ na temat przenoszenia danych z komputera z systemem Windows na komputer Mac.