Już niebawem wybór pancernych telefonów w sklepach w Polsce będzie jeszcze większy, niż dotychczas. Na nasz rynek ze swoimi urządzeniami wkracza bowiem marka IIIF150, oferująca telefony, które podobno są cechują się zarówno zwiększoną odpornością na uszkodzenia, jak i smukłym designem.
Nowy gracz na rynku pancernych telefonów
Smartfony wpisujące się w kategorię urządzeń „rugged” kojarzą Wam się prawdopodobnie z cegłami, albowiem z reguły są bardzo grube. Telefony marki IIIF150 mają ten stereotyp łamać. Obiecuje ona, iż jej telefony są pancerne, ale też smukłe i funkcjonalne, a ponadto charakteryzują się wyjątkowym wzornictwem.
„Użytkownicy telefonów coraz częściej szukają urządzeń, które dotrzymają im kroku w każdej sytuacji – od pracy w wymagających warunkach po ekstremalne przygody. Odpowiadamy na te potrzeby, wprowadzając na rynek linię nowoczesnych, wzmacnianych telefonów marki IIIF150, które łączą w sobie wytrzymałość z eleganckim i smukłym designem.”, powiedziała Wioletta Batóg, prezes zarządu spółki MB Mobile.
Warto wspomnieć, iż trzy kreski, czyli trzy litery „i” w logo marki to nie przypadek. Symbolizują one inwestycję w innowacje (Investment In Innovation): najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, intrygujący wygląd urządzeń oraz nową jakość budowania doświadczeń klientów. Logo ma kojarzyć się także z górą i symbolizuje stabilność oraz niezachwianą jakość produktów marki.
Pierwsze telefony IIIF150 w sklepach już wkrótce
Pierwsze telefony marki IIIF150 mają pojawić się w Polsce już w grudniu 2024 roku, w sieciach MediaExpert i X-Kom. Będą to urządzenia o wzmocnionej obudowie, odporne na działanie wody, pyłu i wstrząsy, a także o pojemnej baterii, ale oczywiście smukłe. Dzięki temu mają zapewniać maksymalny komfort użytkowania miłośnikom aktywnego życia, outdoorowych przygód i sportów ekstremalnych.
Marka IIIF150 dedykuje swoje telefony ludziom pełnym pasji i miłości do natury, pracującym w terenie, często w trudnych i zmiennych warunkach. Jej zdaniem jej telefony są świetnym wyborem dla pracowników handlu i logistyki, służb mundurowych czy branży budowlanej, a także miłośników sportów wodnych, wspinaczki, biwakowania, górskich wypraw i narciarstwa.
Źródło: mat. prasowe