Bose ma przejął markę high-end audio McIntosh — jest to posunięcie, które według Bose „znacznie” poszerzy ofertę produktów. Przejęcie, które obejmuje również spółkę zależną McIntosh, Sonus faber, „otwiera również nowe możliwości w sektorze motoryzacyjnym”, ponieważ obie firmy planują współpracować w celu poszerzenia oferty samochodowego sprzętu audio:
Wykorzystując ponad 40-letnie doświadczenie firmy Bose w dziedzinie samochodowego sprzętu audio oraz dziedzictwo McIntosh Group w zakresie wydajności i projektowania, marki będą współpracować, aby rozszerzyć swoje badania i kontynuować opracowywanie autentycznych wrażeń w samochodzie, które na nowo definiują dźwięk w samochodzie.
Nie wygląda na to, aby Bose lub McIntosh wprowadzili jakiekolwiek zmiany w swoich istniejących produktach. Bose twierdzi, iż będzie w dalszym ciągu wprowadzać na rynek słuchawki, głośniki, listwy głośnikowe i samochodowy sprzęt audio, podczas gdy McIntosh i Sonus faber będą w dalszym ciągu opracowywać produkty audio klasy premium, w tym wzmacniacze, głośniki i gramofony.
Z biegiem lat branża sprzętu audio konsumenckiego stawała się coraz bardziej skonsolidowana, a Masimo przejął kilka znanych marek, takich jak Polk, Bowers & Wilkins, Denon, i więcej kiedy w 2022 r. kupił Sound United. W międzyczasie Samsung przejął JBL i spółkę-matkę Harman Kardon, Harmana w 2016 rI Sony kupiło producenta słuchawek Audeze w ubiegłym roku. Voxx International jest również właścicielem kilka marek audio, w tym Klispch, Pioneer i Onkyo.
„W ciągu ostatnich sześciu dekad zapewnialiśmy najlepsze możliwe wrażenia dźwiękowe klasy premium; teraz, mając w swoim portfolio McIntosh Group, możemy odblokować jeszcze więcej sposobów ożywiania muzyki w domu, w podróży i w samochodzie” – powiedziała w notatce prasowej Lila Snyder, dyrektor generalna firmy Bose. „Nie możemy się doczekać, aż uhonorujemy dziedzictwo tych marek, inwestując w ich przyszłość i przesuwając granice innowacji audio, aby zapewnić klientom doświadczenia, jakich nigdy wcześniej nie słyszeli”.