Awaria w Banku Millennium – aplikacja nie działa 28.06.2024

2 dni temu

Dzisiaj, 28 czerwca 2024 roku, klienci Banku Millennium doświadczają poważnych problemów z dostępem do aplikacji mobilnej. Awaria, która rozpoczęła się około godziny 11:00, uniemożliwia zalogowanie się na konto, a tym samym korzystanie z usług bankowych.

Awaria aplikacji Banku Millennium

Klienci zgłaszają problemy z dostępem do konta, realizacją przelewów, sprawdzaniem stanu konta czy historią transakcji. Bank Millennium poinformował na X w komentarzu do wypowiedzi jednego z internautów o „chwilowych utrudnieniach”, jednak skala problemu wydaje się znacznie większa. Serwis Downdetector odnotował lawinowy wzrost zgłoszeń dotyczących awarii.

Liczba raportów o awarii spada, ale przez cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie. | Źródło: mat. własny – zrzut ekranu z Downdetector

Aplikacja Millennium w niektórych przypadkach nie działa wcale, uniemożliwiając zalogowanie się, w innym wypadkach działa bardzo powoli.

Wielu klientów wyraża swoje niezadowolenie w mediach społecznościowych, krytykując bank za brak szybkiej reakcji i informacji o przewidywanym czasie usunięcia awarii.

  • Nie przegap: YouTube Premium z wieloma zmianami. Będą nowe plany subskrypcji

Na ten moment nie wiadomo, co spowodowało awarię ani kiedy aplikacja mobilna Banku Millennium wróci do pełnej sprawności. Będziemy na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.

Klienci znanego banku bez lubianej opcji płatności zbliżeniowych

Źródło: mat. własny

aplikacje androidaplikacje iOSBank millenniumpolska
Idź do oryginalnego materiału