Apple wydaje dedykowany noworoczny AirTag

macpretorians.com 1 miesiąc temu

Apple ogłosiło swoją coroczną promocję noworoczną dla Japonii. W ten sposób firma po raz kolejny połączyła tradycyjne karty podarunkowe z limitowaną edycją AirTag. Promocja trwa od 2 do 5 stycznia i jest dostępna tylko dla klientów w Japonii.

Centralnym punktem promocji jest wielopoziomowy system kart podarunkowych, z MacBookiem Air oferującym najwyższy „cashback” z kuponem o wartości 30 000 jenów (około 183 euro). Niektóre z wysokiej klasy produktów firmy, takie jak iPhone 16 i MacBook Pro, są wyłączone z promocji. To samo dotyczy iPada mini 7. Niemniej jednak w japońskim sklepie Apple Store jest kilka innych dobrych ofert:

  • Beats Solo Buds, Studio Buds+ i Beats Flex: karta podarunkowa o wartości do 6000 jenów (ok. 37 euro)
  • Magic Keyboard dla iPada i Apple Pencil (2. generacji i Pro): do 6000 jenów (ok. 37 euro)
  • Apple TV 4K i HomePod: do 8 000 jenów (około 49 euro)
  • iPhone 14, iPhone 15 i iPhone SE: do 11 000 jenów (około 67 euro)
  • Apple Watch SE, Series 10 i Ultra 2: do 11 000 jenów (około 67 euro)
  • AirPods 4, AirPods Pro 2 i AirPods Max: do 12 000 jenów (około 73 euro)
  • iPad 10. generacji, M2 iPad Air i M4 iPad Pro: do 15 000 jenów (ok. 91 euro).

Apple ma jeszcze jedną niespodziankę dla swoich klientów w Japonii. Firma przygotowała ekskluzywny AirTag „Rok Węża”, który jest dostępny dla pierwszych 50 000 klientów, którzy kupią iPhone’a 15, iPhone’a 14 lub iPhone’a SE. Wyjąrtkowy AirTag zawiera stylizowany wizerunek węża, który zajmuje centralne miejsce z zakrzywionymi liniami i minimalistycznym podejściem – z pewnością elegancki przedmiot kolekcjonerski, ale niestety niedostępny osobno i tylko w Japonii. W zeszłym roku Apple zaoferowało limitowaną edycję AirTag z grawerem „Rok Smoka”.



Źródło: macerkopf

Idź do oryginalnego materiału