
Apple ogłosił dzisiaj poszerzenie usługi samoobsługowej naprawy o urządzania iPad, udostępniając ich właścicielom instrukcje naprawy, oryginalne części Apple, sesje Apple Diagnostics, narzędzia oraz zestawy do wypożyczenia.
Od jutra program będzie on obsługiwał iPada Air (M2 i nowsze), iPada Pro (M4), iPada mini (A17 Pro) i iPada (A16) w zakresie napraw wyświetlacza, baterii, aparatu i portu ładowania.
Firma Apple uruchomiła program samoobsługowych napraw w 2022 roku, aby wesprzeć osoby, które czują się komfortowo, podejmując się samodzielnych napraw urządzeń, przy użyciu tych samych zasobów, z których korzysta Apple. Self Service Repair obejmuje teraz 65 urządzeń Apple, w tym iPhone’a 16e, MacBooka Air i Maca Studio. Program ma zostać rozszerzony na Kanadę tego lata, stając się 34 krajem, który go oferuje.
Apple ujawnił dziś więcej szczegółów na temat swojego programu dystrybucji oryginalnych części, który umożliwia firmom, które nie mają bezpośrednich relacji serwisowych z Apple, zamawianie oryginalnych części serwisowych i podzespołów Apple. Wyświetlacze, baterie i porty ładowania do iPhone’ów i iPadów można zamawiać w Europie w sklepach MobileSentrix i Mobileparts.shop. A więcej informacji o samym programie można znaleźć tu.