Apple promuje MacBooka Pro z ekranem nano-texture i baterią na cały dzień

1 dzień temu

Apple opublikowało nowe reklamy w ramach kampanii „Mac does that”, prezentując najważniejsze zalety MacBooka Pro – ekran nano-texture oraz baterię działającą do 24 godzin.

W reklamie „Low Glare” firma podkreśla, iż ekran nano-texture redukuje odblaski i refleksy, choćby w jasnym otoczeniu. To idealne rozwiązanie do pracy na zewnątrz i w mocno oświetlonych pomieszczeniach. Opcja ta jest dostępna jako płatne ulepszenie (750 zł).

Drugi spot, moim zdaniem o wiele lepszy, skupia się na długim czasie pracy na baterii. „Zgubiłeś ładowarkę? To problem na jutro – MacBook Pro działa choćby do 24 godzin bez ładowania” – mówi Apple.

Jeśli artykuł Apple promuje MacBooka Pro z ekranem nano-texture i baterią na cały dzień nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.

Idź do oryginalnego materiału