W dniu dzisiejszym Apple borykało się z niespodziewanym problemem. Usługi Apple TV, Apple Music i App Store nie działały z powodu poważnej awarii usług Apple.
Awaria usług online Apple trwała kilka godzin. Niektórzy klienci skarżyli się, iż nie mogą streamować treści na Apple TV, słuchać swojej biblioteki w Apple Music ani pobierać nowych aplikacji z App Store.
Sfrustrowani użytkownicy zgłaszali na X, iż ich seriale, takie jak „The Studio” i „Severance”, zakończyły się w połowie odcinka. To nie wszystko. Niektórzy użytkownicy mediów społecznościowych zgłaszają problemy z dostępem do TestFlight i aplikacji Apple Games.
Apple twierdzi, iż niektórzy użytkownicy mają problem z dostępem do swoich planów przechowywania danych w iCloud w ustawieniach. Wydaje się, iż jest to dość fundamentalny problem z zapleczem sklepu Apple, dlatego ma tak szeroki zasięg.
W chwili obecnej status systemu Apple wskazuje, iż problemy z Apple TV, Apple Music i App Store zostały już rozwiązane.
Źródło: 9To5Mac