Zwykłe koło tył 28-29" do Touring, Bickepacking

velotech-pl.blogspot.com 1 rok temu

Witam.

Tak, klient zamówił zwykłe koło do gravela do takich zastosowań aby długo i bezawaryjnie jeździło.

Ośka na szpilke, tarcza na 6 śrub, i możliwość tublessa.

Wszelkie założenia spełniło koło , które zrobiłem.

To przykład produktu, który ma bezawarynie przejechać tysiące km i nie zawieść.

Co mu tu mamy?

Obręcz Dt 470.. lekka sztywna na 32h, system tubeless ready.

Piasta mocna 4 łożyska maszynowe Novatec z serii 042, nie do zajechania....

Do tego szprychy Pillara 2,2/2.0 mocne wzmocnione w główce i do kompletu nyple DSNG








.
To najlepsze części, skręcone, naciągnięte szprychy, naciąg kontrolowany i wyrównany przy użyciu tensometru.

Koło odpuszczone i od razu do jazdy bez poprawek !

Czy to gwarancja sukcesu, a czemu nie.

Taki system montażu nazwałem sobie DS czyli Dual Safety System, a co to jest ?

Po pierwsze wzmocniona główka szprych 2,2 mm, po drugie nyple DSNG gdzie szprycha wychodzi z główki nypla ponad niego, wzmacniając go w ten sposób jednocześnie odprężając styk nypel /szprycha/krawędź obręczy.

To daje nam więcej pewności iż przy większych obciążeniach kół tobołami system jako koło jest bardziej zabezpieczone na uszkodzenia

To taki przykład, takie koła można zamawiać na bieżąco.




Spike

Sklep i serwis rowerowy

VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604 w godz 12 - 19.oo

Idź do oryginalnego materiału