Santander Consumer Bank działa w Polsce od 1997 roku, funkcjonując początkowo jako Bank of America (Polska) SA. Bank będący częścią hiszpańskiej grupy Banco Santander poinformował właśnie o zaktualizowaniu swojej aplikacji mobilnej. Nowa aplikacja Santander Consumer Bank ma być przyjaźniejsza w obsłudze i ładniejsza.
Nowa aplikacja Santander Consumer Bank już jest
Popularny bank przypomina o nowej odsłonie swojej aplikacji. Jak informuje swoich klientów w komunikacie wysłanym na maila, zaktualizowana wersja pozostało wygodniejsza i bardziej przejrzysta. Nowa aplikacja Santander Consumer Bank to przede wszystkim odświeżony wygląd oraz „lepsza dostępność cyfrowa”. Jako osobie korzystającej sporadycznie z tej apki trudno mi ocenić co zmieniło się w zakresie dostępności cyfrowej, a bank tego nie doprecyzował.
W oficjalnej aplikacji bankowości internetowej Santander Consumer Bank od jakiegoś czasu da się sprawdzić szczegóły umów oraz kontaktować się z bankiem przez czat dostępny 24 godziny na dobę. Użytkownik może podejrzeć aktualności i odczytać powiadomienia dotyczące na przykład planowanych prac serwisowych w banku.
Korzystający z aplikacji Santander Consumer Banku mogą logować się do niej bezpiecznie skanem twarzy, odciskiem palca lub kodem PIN. W jej obrębie da się spłacić kredyt online, przejrzeć indywidualne propozycje banku i sprawnie obsługiwać swoje produkty bankowe.
Źródło: Santander Consumer Bank