Wymiana napędu w trekingu miejskim, tunning biegów

velotech-pl.blogspot.com 1 rok temu

Niby serwis jak co dzień i wymiana napędu tez jak zwykle, ale jest małe ale ........ napęd został tuningowany.

Standardowa procedura opisywana tu już wielokrotnie, czyli demontaż całości napędu do kosza na złom.

Mając już rozebrany zakładamy cały system napędowy oprócz przerzutki tył nowy, ale .....

Rower jest użytkowany w cyklu miejskim przez osobę, która nie wykorzystuje dużego blatu, czyli część systemu napędowego jest nieużywana.

Dlatego też zamiast korbowodu 48x38x28 zamontujemy 44x32x24 co da lepszą skuteczność w użytkowaniu wszystkich biegów i całości systemu zmiany biegów.

Kaseta tył 11-34 w pełni zaspokoi lżejsze podjazdy.

Polecam takie zmiany dla osób starszych, lub mających problemy z cięższymi biegami.

Można tez oczywiście zrobić w drugą stronę , czyli zwiększać przełożenia do szybszej jazdy.......

Można też stosować różnej wielkości kasety zależnie od potrzeb i płynności jazdy.















Rower dostał od razu nowe linki i pancerze do przerzutek i hamulców, klocki hamulcowe a w końcowej fazie nowe oponki z wkładką antyprzebiciową.

Czyli pełne SPA i jest jak nowy....... jeżeli chodzi o części mechaniczne.

Nowy korbowód ma swoją osłonę , dzięki czemu wywalono starą pełną osłonę, rower zyskał na wrażeniu lekkości.......


Spike

Sklep i serwis rowerowy

VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604 w godz 12 - 19.oo

Idź do oryginalnego materiału