Wydano sterowniki graficzne Intel Arc GPU w wersji 101.6460 Beta

cyberfeed.pl 2 dni temu


Firma Intel udostępniła dzisiaj najnowszą wersję sterowników karty graficznej Arc GPU. Wersja 101.6460 Beta zawiera optymalizację Game On dnia zerowego dla „Final Fantasy VII Rebirth”. Poprawia wydajność w tej grze choćby o 12,8% przy 1080p przy wysokich ustawieniach i aż do 11,6% przy 1440p przy wysokich ustawieniach, podczas testów z Arc B580. W przypadku zintegrowanej karty graficznej z serii Core Ultra 200 wzrost może wynieść do 9% przy średnich ustawieniach w rozdzielczości 1080p. Sterowniki nie rozwiązują żadnych nowych problemów, ale identyfikują kilka nowych, początkowych problemów z procesorami graficznymi z serii Arc B, które zostaną naprawione w przyszłych wydaniach sterowników.

POBIERAĆ: Sterowniki graficzne Intel Arc GPU 101.6460

Najważniejsze informacje o grach
Obsługa sterownika Intel Game On dla procesorów graficznych Intel Arc z serii B, A i Intel Core Ultra z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc dla:

  • FINAL FANTASY VII ODRODZENIE

Ulepszenia wydajności:
Procesory graficzne Intel Arc B-series Graphics (w porównaniu ze sterownikiem Intel 31.0.101.6257):
KOŃCOWE ODRODZENIE FANTASY VII (DX12):

  • Średni wzrost liczby klatek na sekundę do 12,8% w rozdzielczości 1080p przy ustawieniach Wysokich
  • Do 11,6% średniego wzrostu FPS przy 1440p przy ustawieniach Wysokich

Intel Core Ultra Series 2 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc (w porównaniu ze sterownikiem Intel 31.0.101.6458):
KOŃCOWE ODRODZENIE FANTASY VII (DX12):

  • Średni wzrost liczby klatek na sekundę do 9,0% w rozdzielczości 1080p przy ustawieniach Średnich

Znane problemy Produkty graficzne Intel Arc z serii B

  • F1 24 (DX12) z XeSS FG:
    • Awarie aplikacji mogą wystąpić podczas dynamicznej zmiany ustawień XeSS FG podczas gry. Zalecane jest przełączenie ustawień w menu gry przed rozpoczęciem wyścigu.
    • Skrót „Alt + Enter” może zmienić tryb wyświetlania na wyłączny tryb pełnoekranowy, powodując awarie.
  • MLPerf: Może wyświetlać sporadyczne błędy w systemach z wieloma procesorami graficznymi. Zalecane jest wyłączenie zintegrowanego procesora graficznego.
  • Topaz Labs Photo AI: W przypadku niektórych operacji ulepszania obrazu mogą wystąpić uszkodzenia.
  • Magix Vegas Pro: Podczas korzystania z funkcji przesyłania stylów mogą wystąpić uszkodzenia.
  • Dassault Systèmes CATIA: Aplikacja może ulec awarii podczas korzystania z opcji HQAO.
  • Cyberlink Power Director: Może wystąpić rozdzieranie i opóźnienia w oknie podglądu i eksportowanym wideo.
  • Adobe Lightroom Classic: wydajność niższa od oczekiwanej. Rozwiązanie:
    • Edycja > Preferencje > Wydajność
    • Ustaw procesor graficzny na „Niestandardowy”
    • Włącz „Użyj procesora GPU do wyświetlania”, „Użyj procesora GPU do przetwarzania obrazu” i „Użyj procesora GPU do eksportu”.

Produkty graficzne Intel Arc z serii A

  • Call of Duty: Black Ops 6 (DX12): W niektórych scenariuszach kampanii cienie mogą wydawać się ciemniejsze, niż oczekiwano.
  • Topaz Gigapixel AI: Podczas eksportowania obrazów mogą wystąpić sporadyczne awarie.
  • Adobe After Effects: Podczas odtwarzania w oknie podglądu może wystąpić migotanie.
  • Cyberlink Power Director: Rozrywanie i opóźnienia w oknie podglądu i eksportowanym wideo.

Intel Core Ultra Series 1 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc

  • PugetBench dla Davinci Resolve Studio V19: Sporadyczne błędy w ustawieniach rozszerzonego testu porównawczego.
  • Davinci Resolve Studio v19.0: Podczas renderowania scenariusza testowego OpenVino mogą wystąpić błędy.
  • Topaz Video AI: Podczas eksportu wideo mogą wystąpić uszkodzenia po zastosowaniu niektórych modeli usprawnień.
  • Adobe After Effects: Migotanie w oknie podglądu podczas odtwarzania.
  • Cyberlink Power Director: Rozrywanie i opóźnienia w oknie podglądu i eksportowanym wideo.

Intel Core Ultra Series 2 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc

  • Adobe Premiere Pro: Po wykonaniu kodowania 8K AV1 wideo wyjściowe może być uszkodzone.
  • PugetBench dla Davinci Resolve Studio V19: Sporadyczne błędy w ustawieniach rozszerzonego testu porównawczego.
  • Davinci Resolve Studio v19.0:
    • Błędy podczas renderowania scenariuszy testowych OpenVino.
    • Podczas renderowania scenariuszy AI/ML mogą sporadycznie występować błędy.
  • Topaz Video AI: Uszkodzenie podczas eksportu wideo po zastosowaniu modeli usprawnień.
  • Horizon Zero Dawn Remastered (DX12): Podczas rozgrywki może wystąpić awaria, gdy włączone jest generowanie klatek.
  • Adobe After Effects: Migotanie w oknie podglądu podczas odtwarzania.
  • Cyberlink Power Director: Rozrywanie i opóźnienie w oknie podglądu oraz eksportowanym wideo na niektórych procesorach mobilnych Intel Core Ultra Series 2.

Znane problemy z oprogramowaniem graficznym Intel

  • Aplikacja ulega awarii podczas nawigacji po stronach lub oknach dialogowych z powodu problemów ze strukturą. Poprawka będzie dostępna w IGS z WinAppSDK 1.7.
  • Sporadyczne awarie podczas resetowania ustawień dzięki opcji „Resetuj wszystkie ustawienia” w systemie Windows 10. Nie ma to wpływu na resetowanie poszczególnych stron.
  • Przy pierwszej zmianie układu metryk w oknie wyboru metryk może wystąpić awaria pojedynczej aplikacji. Nie ma to wpływu na późniejsze użytkowanie.
  • Ogranicznik FPS może nie działać, gdy funkcja VSync jest włączona i włączony jest tryb małego opóźnienia.
  • Kontrole profilu nie zawsze zastępują kontrole globalne.
  • Nienatywne skalowanie rozdzielczości panelu może powodować niezamierzone zachowanie.
  • Nieprawidłowe raportowanie rdzeni Xe w przypadku niektórych produktów graficznych Intel Arc z serii B.

Dostrajanie wydajności systemu graficznego Intel (BETA)

  • Wydajność i funkcje mogą zachowywać się nieoczekiwanie w scenariuszach z wieloma procesorami graficznymi:
    • Strona dostrajania wydajności może próbować zastosować zmiany do wielu urządzeń jednocześnie, a nie do każdego selektora GPU.



Source link

Idź do oryginalnego materiału