Wydano sterowniki graficzne Intel Arc GPU 101.6449 WHQL

cyberfeed.pl 3 dni temu


Firma Intel udostępniła najnowszą wersję sterowników graficznych Arc GPU, wersja 101.6449 WHQL. Najnowsze sterowniki są w rzeczywistości sterownikami uruchamiania dla procesorów Intel Core z serii N i serii 2, o nazwie kodowej Twin Lake, Raptor Lake-H Refresh, Raptor Lake-U Refresh. Oprócz zaktualizowanej obsługi nowych procesorów, najnowszy sterownik naprawia także niektóre problemy z kartami graficznymi Intel Arc z serii B, a także procesorami Intel Core Ultra Series 1 i Series 2 z procesorami graficznymi Intel Arc. przez cały czas istnieje wiele nierozwiązanych problemów z procesorami graficznymi Intel Arc z serii B i A, ale miejmy nadzieję, iż Intel naprawi je w następnej wersji sterowników.

POBIERAĆ: Sterowniki graficzne Intel Arc GPU 101.6449 WHQL

Przegląd najważniejszych wydarzeń:

  • Uruchom sterownik dla procesorów Intel Core z serii N i Series 2 (nazwa kodowa Twin Lake, Raptor Lake-H Refresh, Raptor Lake-U Refresh).

Naprawione problemy:
Produkty graficzne Intel Arc z serii B:

  • W grze Skull and Bones (DX12) może wystąpić awaria aplikacji podczas uruchamiania rozgrywki.
  • W niektórych scenariuszach na niektórych kartach przechwytywania mogą pojawiać się artefakty wizualne.
  • Wydajność gry Tom Clancy’s Rainbow Six Siege (DX12) może być niższa od oczekiwanej.

Intel Core Ultra Series 1 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc:

  • Podczas gry w Call of Duty Modern Warfare III (DX12) może wystąpić migotanie.

Intel Core Ultra Series 2 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc:

  • W Call of Duty: Black Ops 6 (DX12) w niektórych scenach rozgrywki mogą pojawiać się zniekształcenia w postaci czarnego cienia.

Znane problemy:
Produkty graficzne Intel Arc z serii B:

  • F1 24 (DX12) z XeSS FG może wykazywać pewne uszkodzenia i awarie aplikacji
  • Aplikacja może ulec awarii podczas dynamicznej zmiany ustawień XeSS FG podczas gry. Zalecane jest przełączenie ustawień XeSS FG w menu gry przed rozpoczęciem wyścigu.
  • Skrót „Alt + Enter” może zmienić tryb wyświetlania na wyłączny tryb pełnoekranowy, który nie jest obsługiwany w XeSS 2 i może powodować zawieszanie się gry.
  • MLPerf może wykazywać sporadyczne błędy podczas pracy w konfiguracjach systemów z wieloma procesorami graficznymi. Jako obejście zaleca się wyłączenie zintegrowanego procesora graficznego.
  • Topaz Labs Photo AI może wykazywać uszkodzenia w przypadku niektórych operacji ulepszania obrazu.
  • Magix Vegas Pro może wykazywać uszkodzenia podczas korzystania z funkcji przesyłania stylów.
  • W przypadku korzystania z opcji HQAO w Dassault Systèmes CATIA może wystąpić awaria aplikacji.
  • Wydajność programu Adobe Lightroom Classic może być niższa od oczekiwanej. Rozwiązaniem jest ustawienie zalecanych preferencji w aplikacji
  • W obszarze Edycja, Preferencje, Opcje wydajności wybierz opcję Procesor graficzny jako „Niestandardowy”.
  • Wybierz opcje „Użyj procesora graficznego do wyświetlania”, „Użyj procesora graficznego do przetwarzania obrazu” i „Użyj procesora graficznego do eksportu”.

Produkty graficzne Intel Arc z serii A:

  • W niektórych scenariuszach kampanii Call of Duty: Black Ops 6 (DX12) może wykazywać ciemniejsze cienie niż oczekiwano.
  • Topaz Gigapixel AI może powodować sporadyczne awarie podczas eksportowania obrazów.
  • Intel Core Ultra Series 1 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc:
  • PugetBench dla Davinci Resolve Studio V19 może sporadycznie powodować błędy, gdy ustawienia wstępne testu porównawczego są ustawione na Rozszerzone.
  • W Davinci Resolve Studio v19.0 mogą wystąpić błędy podczas renderowania scenariuszy testowych OpenVino.
  • Topaz Video AI może doświadczyć uszkodzeń podczas eksportowania filmów po użyciu niektórych modeli do usprawnień wideo
  • Intel Core Ultra Series 2 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc:
  • W programie Adobe Premiere Pro mogą występować uszkodzenia wyjściowego wideo po wykonaniu kodowania 8K AV1.
  • PugetBench dla Davinci Resolve Studio V19 może sporadycznie powodować błędy, gdy ustawienia wstępne testu porównawczego są ustawione na Rozszerzone.
  • W Davinci Resolve Studio v19.0 mogą wystąpić problemy podczas renderowania niektórych scenariuszy testowych OpenVino.
  • W programie Davinci Resolve Studio v19.0 mogą sporadycznie występować błędy podczas renderowania niektórych scenariuszy AI/ML.
  • Topaz Video AI może doświadczyć uszkodzeń podczas eksportowania filmów po użyciu niektórych modeli do usprawnień wideo.
  • W grze Horizon Zero Dawn Remastered (DX12) może wystąpić awaria podczas rozgrywki, gdy włączone jest generowanie klatek.

Naprawione problemy z oprogramowaniem graficznym Intel:

  • W niektórych konfiguracjach systemów częstotliwość rekonfiguracji systemu Windows w IGS jest wyższa niż oczekiwano i może trwać dłużej po uśpieniu.

Znane problemy z oprogramowaniem graficznym Intel:

  • Oprogramowanie Intel Graphics może powodować sporadyczne awarie aplikacji podczas nawigowania po stronach lub w oknach dialogowych z powodu podstawowego problemu ze strukturą. Poprawka zostanie udostępniona w IGS, gdy WinAppSDK 1.7 będzie dostępny do aktualizacji. W ramach obejścia problemu można bez problemu ponownie uruchomić aplikację.
  • Podczas korzystania z opcji ustawień, preferencji i resetowania wszystkich ustawień w systemie Windows 10 aplikacja może powodować sporadyczne awarie. Ustawienia można bez problemu resetować z poszczególnych stron.
  • W oprogramowaniu Intel Graphics Software może czasami wystąpić awaria pojedynczej aplikacji przy pierwszej zmianie układu metryk w oknie wyboru metryk. Ta awaria nie będzie miała już wpływu na późniejsze użytkowanie.
  • Ogranicznik FPS może nie ograniczać liczby klatek na sekundę przy włączonej funkcji VSync i włączonym trybie niskiego opóźnienia.
  • Kontrole profilu nie zawsze zastępują kontrole globalne.
  • Skalowanie wyświetlacza w nienatywnych rozdzielczościach panelu może spowodować niezamierzone skalowanie.
  • Dostrajanie wydajności systemu graficznego Intel (BETA):
    • Funkcja Intel Graphics Software Performance Tuning jest w tej chwili w fazie beta. W związku z tym wydajność i funkcje mogą działać nieoczekiwanie. Firma Intel będzie w dalszym ciągu udoskonalać oprogramowanie do dostrajania wydajności w przyszłych wersjach.
    • W scenariuszach z wieloma procesorami graficznymi i dwoma urządzeniami z możliwością dostrajania wydajności strona dostrajania wydajności może próbować zastosować zmiany do jednego lub większej liczby urządzeń jednocześnie, a nie indywidualnie w oparciu o selektor procesora GPU.



Source link

Idź do oryginalnego materiału