Wydano sterowniki graficzne Intel Arc GPU 101.5382 WHQL

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Intel w weekend wypuścił najnowszą wersję sterowników graficznych Arc GPU. Wersja 101.5382 WHQL opiera się stopniowo na wersji beta 101.5379 sprzed tygodnia. Nie obejmuje żadnej optymalizacji specyficznej dla gry, ale jest podpisany przez WHQL i po drodze naprawia kilka problemów. Na początek naprawiono błąd, który powodował, iż w „Horizon Forbidden West” czas ładowania gry był dłuższy niż oczekiwano. Naprawiono także zawieszanie się aplikacji podczas ładowania testu porównawczego 3DMark Speedway. Naprawiono awarię gry „Starfield” przy ustawieniach graficznych Wysokich lub Ultra. Pobierz sterowniki z linku poniżej.

POBIERAĆ: Sterowniki graficzne Intel Arc GPU 101.5382 WHQL

Naprawił

Seria Intel Arc A

  • W przypadku gry Horizon Forbidden West (DX12) ładowanie może być dłuższe niż oczekiwano.
  • Aplikacja 3DMark Speed ​​Way (DX12) może zawieszać się podczas ładowania testu porównawczego.
  • W Starfield (DX12) może wystąpić awaria aplikacji przy ustawieniach graficznych Wysokich lub Ultra.

Intel Core Ultra

  • Aplikacja 3DMark Speed ​​Way (DX12) może zawieszać się podczas ładowania testu porównawczego.

Znane problemy

Seria Intel Arc A

  • Doom Eternal (VK) może powodować sporadyczne migotanie w menu gry i podczas rozgrywki.
  • Rozszerzony test porównawczy ustawień wstępnych PugetBench może nie zostać ukończony w przypadku niektórych testów przetwarzania Adobe Premiere Pro.
  • W przypadku korzystania z niektórych modeli do ulepszania obrazu w Topaz Video Al mogą wystąpić błędy.

Intel Core Ultra

  • Diablo lV (DX12) może wykazywać zepsucie terenu podczas rozgrywki.
  • Avatar: Frontiers Of Pandora (DX12) może ulec awarii podczas ładowania gry.
  • W grze Uncharted: Legacy of Thieves Collection (DX12) może wystąpić awaria aplikacji podczas ładowania gry, zanim kompilacja modułów cieniujących zostanie ukończona w menu głównym.
  • Rozszerzony test porównawczy ustawień wstępnych PugetBench może nie zostać ukończony w przypadku niektórych testów przetwarzania Adobe Premiere Pro.
  • Autodesk Maya może doświadczyć awarii aplikacji podczas uruchamiania testu porównawczego SPECAPC.
  • Blender może doświadczyć awarii aplikacji podczas renderowania niektórych scen w niektórych konfiguracjach pamięci systemowej.
  • W przypadku korzystania z niektórych modeli w celu ulepszenia wideo w Topaz Video Al mogą wystąpić błędy.
  • Procyon Al może doświadczyć awarii aplikacji podczas uruchamiania testu porównawczego z precyzyjnym float32.

Intel Core 12.–14. generacji

  • W grze Dragon Quest X Online (DX9) mogą występować sporadyczne awarie aplikacji.

Znane problemy związane z kontrolą łuku

  • Typ „Złącze” na stronie Wyświetlacz może nieprawidłowo wyświetlać DP w przypadku korzystania z połączenia wyświetlacza HDMI.
  • Plik nagrania przechwytywania Arc Control Studio może zostać uszkodzony, jeżeli podczas przechwytywania HDR włączony jest kursor myszy.
  • Arc Control może wyświetlać sporadyczny błąd podczas próby włączenia kamery wirtualnej i podglądu kamery na procesorze Intel Core Ultra z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc.



Source link

Idź do oryginalnego materiału