Przełączając DLSS na jakość, liczba klatek na sekundę spada do około 230 FPS, a opóźnienie przez cały czas oscyluje wokół 50 ms. Co ciekawe, przy generowaniu klatek ustawionym na 3x lub choćby 2x, różnica w opóźnieniu między nimi była na granicy zaniedbywania, około 44 ms. Jednak FPS gwałtownie spada, gdy generowanie klatek jest całkowicie wyłączone. Po ustawieniu DLSS na tryb jakości i wyłączeniu FG, RTX 5090 ledwo radził sobie z około 70 FPS w grze. Idąc o krok dalej, prezenter wyłączył również DLSS, przez co RTX 5090 miał trudności z osiągnięciem 30 klatek na sekundę w grze, a opóźnienia wzrosły do 70 ms. Najwyraźniej DLSS 4 i MFG pozwalają na niesamowity wzrost wydajności przy minimalnych artefaktach, przynajmniej w Cyberpunk 2077, chyba iż ktoś naprawdę tego szuka.