Praktycznie nówka po sprzedaży, niespełniająca wymagań do jazdy.
Co interesujące rower miał być wyregulowany przez sprzedawców, ale nie był.
Wiemy iż w nowych rowerach linki i pancerze do przerzutek mogą się dociągnąć po xx kliknięciach, ale to nie wszystko.
Regulacji wymagało ogólne ustawienie przerzutki tył, zakresy działania i naciąg sprężyny głównej.
Dół był za wysoko a góra poza zakresem kasety, no to skucha.
Tak nie powinno być bo za wysokie ustawienie mogło grozić wpadnięciem przerzutki poza kasetę no i kompletną degradacje systemu....skrzywienie haka, uszkodzenie przerzutki i choćby łańcucha.
System biegów najnowszy 1 x 12, komponenty nowe to reguluje się cacy.
Dodatkowo obcinałem rure sterową , ale to na inny temat.








Rowerek ogólnie całkiem sympatyczny, co do pracy napędu, no nie jest to tak kulturalna praca idealnie jak starego XT, ale rower z segmentu turystycznego amatora nie ma co narzekać.
Opisuję bo najczęściej pojawiają się polskie marki na serwisie, pare też innych najbardziej popularnych a ta marka Wilier rzadko spotykana.
No taka ciekawostka .....
Spike
Sklep i serwis rowerowy
VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604 w godz 12 - 19.oo
email: [email protected]