Połączenie SEO, content marketingu oraz wykorzystania nowoczesnych technologii może się okazać nie lada wyzwaniem. Jednak case study marki Triverna pokazuje, iż da się to wszystko pogodzić i osiągnąć spektakularne rezultaty.
Dowiedz się, jakie działania będą skuteczne, od ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, którzy mają za sobą liczne nagradzane kampanie marketingowe.
Czego dowiesz się z webinaru
Uczestnicy webinaru dowiedzieli się m.in.:
- jak projektować strategie blogowe bazujące na klastrach tematycznych, które redukują koszty CPC i wspierają rozwój biznesu,
- jak zwiększyć widoczność i ruch organiczny poprzez optymalizację struktury i treści strony – strategia SEO,
- w jaki sposób technologie i analityka mediowa wspierają personalizację oraz efektywność działań i jak to wykorzystać.
W programie spotkania znalazły się takie zagadnienia jak:
- Sytuacja wyjściowa i wyzwania w e-commerce.
- Strategia contentowa na przykładzie marki Triverna.
- Jak SEO wspiera personalizację w e-commerce.
- Analityka mediowa oraz transformacja podejścia do analizy i wdrożeń.
- Panel dyskusyjny: Personalizacja w praktyce – wyzwania i przyszłość.
Kto wystąpił na webinarze
Na webinarze swoje prezentacje przedstawili:
- Łukasz Plona – chief technology officer w Cube Group,
- Jacek Jurczyński – p.o. head of SEO w Cube Group,
- Agnieszka Tokarska – senior content marketing specialist.
W panelu dyskusyjnym dodatkowo wziął udział Krzysztof Dębski – chief marketing officer w Trivernie.
W roli prowadzącego wystąpił Michał Pustuł – chief product officer w Cube Group.
Obejrzyj nagranie, aby dowiedzieć się, jak dostarczać to, czego klienci naprawdę szukają.