Webinar [Cube Group]: Skuteczna personalizacja w e-commerce

ewp.pl 1 tydzień temu

Połączenie SEO, content marketingu oraz wykorzystania nowoczesnych technologii może się okazać nie lada wyzwaniem. Jednak case study marki Triverna pokazuje, iż da się to wszystko pogodzić i osiągnąć spektakularne rezultaty.

Dowiedz się, jakie działania będą skuteczne, od ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, którzy mają za sobą liczne nagradzane kampanie marketingowe.

Czego dowiesz się z webinaru

Uczestnicy webinaru dowiedzieli się m.in.:

  • jak projektować strategie blogowe bazujące na klastrach tematycznych, które redukują koszty CPC i wspierają rozwój biznesu,
  • jak zwiększyć widoczność i ruch organiczny poprzez optymalizację struktury i treści strony – strategia SEO,
  • w jaki sposób technologie i analityka mediowa wspierają personalizację oraz efektywność działań i jak to wykorzystać.

W programie spotkania znalazły się takie zagadnienia jak:

  1. Sytuacja wyjściowa i wyzwania w e-commerce.
  2. Strategia contentowa na przykładzie marki Triverna.
  3. Jak SEO wspiera personalizację w e-commerce.
  4. Analityka mediowa oraz transformacja podejścia do analizy i wdrożeń.
  5. Panel dyskusyjny: Personalizacja w praktyce – wyzwania i przyszłość.

Kto wystąpił na webinarze

Na webinarze swoje prezentacje przedstawili:

  • Łukasz Plona – chief technology officer w Cube Group,
  • Jacek Jurczyński – p.o. head of SEO w Cube Group,
  • Agnieszka Tokarska – senior content marketing specialist.

W panelu dyskusyjnym dodatkowo wziął udział Krzysztof Dębski – chief marketing officer w Trivernie.

W roli prowadzącego wystąpił Michał Pustuł – chief product officer w Cube Group.

Obejrzyj nagranie, aby dowiedzieć się, jak dostarczać to, czego klienci naprawdę szukają.

Idź do oryginalnego materiału