Pamiętasz czasy, kiedy oglądaliśmy 10-minutowe filmy na YouTube z pełnym skupieniem? Dzisiaj to już niemal nostalgia. Krótkie wideo – TikToki, Reelsy, Shorts – przejęły nasze ekrany. Dlaczego? Bo idealnie trafiają w nasz obecny tryb życia: szybki, dynamiczny i… z deficytem uwagi. W 2024 roku przeciętna osoba online poświęcała zaledwie 8 sekund na ocenę, czy dana treść ją interesuje. To mniej niż trwa uwaga złotej rybki (legendarnych […]
W 2024 roku przeciętna osoba online poświęcała zaledwie 8 sekund na ocenę, czy dana treść ją interesuje. „To mniej niż trwa uwaga złotej rybki”
gomobi.pl 3 tygodni temu
Zdjęcie: Wideo
- Strona główna
- Technologie
- W 2024 roku przeciętna osoba online poświęcała zaledwie 8 sekund na ocenę, czy dana treść ją interesuje. „To mniej niż trwa uwaga złotej rybki”
Powiązane
Mikroboty powędrują po schodach z powodu pancernika
44 minut temu
Polecane
Polak wpadł w szał! Doszło do rękoczynów [wideo]
31 minut temu
Strasznie dużo polityki
57 minut temu
Mandaty dla rowerzystów. Każdy dostał 2500 zł
1 godzina temu