Użytkownicy Android Auto mogą już płacić za parkowanie na ekranie samochodu

2 dni temu

Klienci PKO Banku Polskiego, używający aplikacji mobilnej banku, mogą teraz płacić za parkowanie na ekranie samochodu z funkcją Android Auto.

Na ekranie samochodu trzeba wybrać ikonę aplikacji IKO. Następnie wybrać z listy miasto, w którym się parkuje, potem strefę parkowania, rodzaj parkowania („start/stop” lub „wybierz czas parkowania)”, numer rejestracyjny pojazdu oraz konto, z którego bank pobierze opłatę.

Dodatkowo w okresie letnim użytkownicy IKO mogą płacić za parkowanie w dwóch nadbałtyckich kurortach: Rewalu (od 01.06 do 15.09) i Ustce (od 15.06 do 15.09).

Jeśli opłata za parkowanie wyniesie więcej niż 100 zł, klient musi wyrazić dodatkową zgodę w aplikacji IKO, aby w przyszłości takie wyższe opłaty potwierdzać z ekranu samochodu.

Jak to zrobić?

W aplikacji IKO na telefonie wejdź w Oferta → Opłaty parkingowe → menu kontekstowe → Android Auto i wyraź zgodę.

Usługa Opłaty parkingowe w aplikacji IKO realizowana jest przez Mobile Traffic Data Sp. z o.o., właściciela rozwiązania technicznego moBILET. Usługa dostępna jest w wybranych miastach.

Połączenie aplikacji IKO z Android Auto dostępne jest w aplikacji IKO od wersji 3.153.

Idź do oryginalnego materiału