Apple w zeszłym miesiącu ogłosił nową funkcję udostępniania lokalizacji przedmiotu za pomoc w śledzeniu Tagi powietrzne i urządzeń Apple i oznajmił wówczas, iż będzie współpracować z ponad 15 liniami lotniczymi. Te linie lotnicze akceptowałyby łącza od pasażerów śledzących zagubiony bagaż.
United Airlines pokazało teraz, jak zintegruje tę funkcję ze swoją aplikacją mobilną, umożliwiając klientom łatwe dodawanie linków…
Użytkownicy Apple od dawna umieszczają AirTagi w bagażu rejestrowanym. Pocieszająca jest świadomość, iż Twoje torby podróżne dotarły z Tobą do samolotu, a jeżeli rzeczywiście zabłądzą, ich odzyskanie może znacznie ułatwić.
AirTags ujawniły również pobieżne praktyki stosowane przez linie lotnicze:
Udostępnij lokalizację przedmiotu, co znacznie ułatwia to zadanie
iOS 18.2 zawiera nową funkcję, Udostępnij lokalizację przedmiotu. Jak sama nazwa wskazuje, umożliwia to każdemu, kto ma śledzony przedmiot z funkcją Find My – niezależnie od tego, czy jest to iPhone, czy torba wyposażona w funkcję AirTag – udostępnienie łącza linii lotniczej, aby także ona mogła go śledzić.
Apple powiedział, iż ponad 15 linii lotniczych zaakceptuje te linki.
W nadchodzących miesiącach ponad 15 linii lotniczych obsłuży miliony ludzi na całym świecie – w tym Aer Lingus, Air Canada, Air New Zealand, Austrian Airlines, British Airways, Bruksela Airlines, Delta Air Lines, Eurowings, Iberia, KLM Royal Dutch Airlines, Lufthansa, Qantas, Singapore Airlines, Swiss International Air Lines, Turkish Airlines, United, Virgin Atlantic i Vueling — zaczną akceptować lokalizację przedmiotów w trybie Znajdź mój w ramach procesu obsługi klienta w zakresie lokalizowania niewłaściwie obsłużonych lub opóźnione torby. Z czasem dodawane będą kolejne linie lotnicze.
Integracja United Airlines z aplikacją mobilną
Aby ułatwić udostępnianie linków, – mówi United aby klienci mogli wkleić je bezpośrednio do aplikacji mobilnej linii lotniczej.
United ogłasza dziś integrację nowej funkcji Apple Share Item Location dla AirTag z aplikacją mobilną. Oczekuje się, iż posunięcie to znacznie poprawi jakość obsługi klienta w przypadku mniej niż 1% klientów, których torby przylecą późniejszym lotem.
Dostępna teraz w systemie iOS 18.2 funkcja Apple Share Item Location umożliwia klientom linii United na całym świecie, którzy podróżują z akcesorium sieciowym AirTag lub Find My, prywatne, bezpieczne i bezproblemowe udostępnianie lokalizacji akcesorium zespołowi obsługi klienta linii lotniczej, aby pomóc w zlokalizowaniu bagażu w razie wypadku. iż jest źle traktowany.
Jeśli zaginie bagaż, zgłoś opóźniony bagaż w aplikacji i załącz link. Agenci obsługi klienta będą wówczas mogli sprawdzić jego lokalizację, aby przyspieszyć wyszukiwanie. Gdy tylko torba wróci w ręce klienta, może on wyłączyć link śledzący.
Zdjęcie: Zjednoczeni
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.