Trwa awaria sieci komórkowej Play. Mamy komentarz operatora

9 godzin temu

Od godzin popołudniowych 3 listopada 2025 roku użytkownicy sieci Play w całej Polsce zgłaszają poważne problemy z działaniem sieci komórkowej. Awaria w Play dotyczy zarówno połączeń głosowych, jak i dostępu do internetu mobilnego. Operator potwierdził, iż pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Awaria Play 3 listopada 2025 – co się dzieje?

Zgłoszenia dotyczące awarii Play napływają z całej Polski. Według serwisu Downdetector, liczba raportów dotyczących awarii Play gwałtownie wzrosła około godziny 15:29 i w krótkim czasie przekroczyła kilka tysięcy.

Źródło: mat. własny – zrzut ekranu z Downdetector

Użytkownicy informują o braku zasięgu, braku możliwości wykonania połączeń i wysyłania SMS-ów, a także o problemach z działaniem internetu LTE i 5G.

Play komentuje: „Pracujemy nad przywróceniem usług”

Operator sieci Play wydał krótkie oświadczenie, w którym potwierdza istnienie problemów technicznych:

„Jesteśmy świadomi obecnych trudności i pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Bardzo prosimy o cierpliwość.”

Na ten moment Play nie podał przyczyny awarii ani szacowanego czasu jej usunięcia. Wszystko wskazuje jednak na to, iż problem jest rozległy i dotyczy zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Internauci reagują

W mediach społecznościowych nie brakuje komentarzy sfrustrowanych klientów, którzy alarmują o braku kontaktu z bliskimi czy problemach z logowaniem do usług wymagających SMS-ów autoryzacyjnych. Niektórzy żartują, iż „Play zrobił sobie długi weekend”.

Play rezygnuje z 3G. Co z wymianą kart SIM?

Źródło: Play, Downdetector, mat. własny

playpolska
Idź do oryginalnego materiału