TikTok goni konkurencję. Tę nową funkcję już dobrze znacie

2 godzin temu

TikTok wzbogacił się właśnie o nową funkcjonalność. Ma ona docelowo usprawnić komunikację pomiędzy twórcami a odbiorcami. Specjalne tablice informacyjne posłużą do publikacji postów, ekskluzywnych filmików czy dawania znać o nadchodzącej transmisji na żywo. Brzmi znajomo?

TikTok kopiuje konkurencję. Bardzo długo czekałem na tę funkcję

Pozwolę przypomnieć, iż opisywane rozwiązanie znajduje się w fazie testów od co najmniej kilku miesięcy. Na temat zbliżającej się aktualizacji pisałem bowiem już w czerwcu bieżącego roku. Funkcjonalność nareszcie trafiła do wszystkich, także mieszkańców Polski.

Polska nazwa nowości to Tablice ogłoszeniowe i mamy do czynienia z autorską wersją kanałów nadawczych obecnych na Instagramie. Zasada działania jest w zasadzie identyczna, influencerzy opublikują tam posty zachęcające do obejrzenia filmiku, przypomną o transmisji na żywo czy przeprowadzą ankietę dotyczącą dalszych poczynań.

Wszystko po to, by nawiązać nieco bliższy kontakt ze swoją społecznością. jeżeli ktoś zaprosi Was do takiej tablicy, to pojawi się ona wewnątrz skrzynki odbiorczej. Otrzymacie powiadomienie w momencie wrzucenia świeżej zawartości.

Źródło zdjęcia: ByteDance

Użytkownicy będą jeszcze bardziej czekać na nowe materiały od swojego ulubionego twórcy

Muszę przyznać, iż w przypadku platformy TikTok funkcja ma naprawdę sporo sensu. Trudno zbudować tam oddaną społeczność, gdyż na obejrzenie filmików zwykle nie poświęcamy zbyt dużo czasu. Opcja nawiązania bezpośredniego kontaktu z widzami może przyczynić się do pogłębienia uwagi i zwiększenia rozpoznawalności.

Warto jednak wspomnieć, iż nie wszyscy twórcy mogą stworzyć własne tablice ogłoszeniowe. Muszą oni mieć powyżej 18 lat i posiadać ponad 50 000 obserwujących. Trochę wysoka poprzeczka.

Źródło: ByteDance / Zdjęcie otwierające: unsplash.com (@zulfugarkarimov)

Idź do oryginalnego materiału