TD SYNNEX stawia na ESG – dystrybutor wprowadza ekologiczne akcesoria dbramante1928

2 godzin temu

Dystrybutor TD SYNNEX podpisał ogólnoeuropejską umowę z duńską firmą dbramante1928, wprowadzając do oferty ekologiczne akcesoria dla urządzeń mobilnych i laptopów. Krok ten jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na zrównoważone produkty w kanale B2B i pozwala partnerom poszerzyć portfolio o rozwiązania z certyfikowanym śladem środowiskowym.​

W listopadzie 2025 roku TD SYNNEX ogłosił nawiązanie strategicznej współpracy z dbramante1928, duńskim producentem akcesoriów klasy premium, które od dzisiaj będą dostępne dla partnerów w całej Europie, w tym w Polsce. Oferta obejmuje pełną gamę produktów – od etui i toreb po ładowarki – wytwarzanych z certyfikowanych materiałów pochodzących z recyklingu (zgodnych z Global Recycled Standard). Co istotne, wszystkie produkty posiadają zweryfikowany Ślad Środowiskowy Produktu (PEF), co potwierdza, iż ich produkcja i dystrybucja generują niższy ślad węglowy. „Linia produktów dbramante1928 odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na ekologiczne alternatywy” – skomentował Luc Van Huystee z TD SYNNEX.​

Dzięki nowej umowie dbramante1928, firma o ugruntowanej pozycji w globalnych kanałach sprzedaży detalicznej i telekomunikacyjnej, dynamicznie wchodzi na rynek B2B. Partnerzy TD SYNNEX zyskują dostęp do produktów, które idealnie uzupełniają ofertę sprzętu komputerowego i mobilnego. To istotny ruch rynkowy, biorąc pod uwagę, że, jak stwierdził Marcus Johansson z dbramante1928, „europejski rynek akcesoriów przekracza 10 miliardów euro rocznie, a produkty wytwarzane w sposób odpowiedzialny odnotowują dwucyfrowy wzrost”. Dystrybutor zapewnia partnerom kompleksowe wsparcie we wprowadzeniu produktów na rynek.​

Współpraca TD SYNNEX z dbramante1928 potwierdza rynkową tendencję, w której kryteria ESG stają się kluczowym elementem strategii zakupowych w sektorze B2B. Dla resellerów i integratorów to okazja do wyróżnienia się na rynku oraz wsparcia klientów w realizacji ich celów środowiskowych. TD SYNNEX zapowiedział aktywne wsparcie sprzedaży poprzez specjalne ceny, pakiety produktowe i programy kanałowe. Wszystkie produkty są już dostępne dla polskich partnerów, a za rozwój oferty w kraju odpowiada Andrzej Jankowski, Business Development Manager.

Idź do oryginalnego materiału