Operator T-Mobile chce zadbać o to, aby każdy miał się dobrze w te Święta – startuje kampania promująca ofertę świąteczną.
Już 9 listopada 2022 roku wystartowała oferta świąteczna w T-Mobile, w ramach której przygotowano mnóstwo ofert – w tym dla rodzin i domu, oraz wiele prezentów. W ramach świątecznych niespodzianek od T-Mobile klienci mogą znaleźć wiele zestawów prezentowych oraz atrakcyjnych ofert, które ułatwią im kontakt z bliskimi i pozwolą cieszyć się wspólnie spędzonym czasem. Świąteczne zestawy składają się między innymi ze telefona i drugiego urządzenia w prezencie, które otrzymają, decydując się na nielimitowane taryfy w telefonie.
Do wyboru mają taryfę „L Nielimitowana” z jedynym na rynku internetem bez ograniczeń – bez limitu danych i prędkości przez cały czas trwania umowy lub taryfę „M Nielimitowana” z internetem bez limitu danych z prędkością do 30 Mb/s. Użytkownicy otrzymują także na 6 miesięcy usługę „Rozrywka bez Ograniczeń” w prezencie, wraz z HBO MAX, Eleven Sport, Legimi, Tidal, Da Vinci Kids. Dzięki temu mogą korzystać z serwisów z kultowymi filmami, międzynarodowymi i lokalnymi serialami, dokumentami, a także z ulubioną muzyką i audiobookami. W ramach tej usługi klient może wymieniać dostępny serwis co 30 dni.
W ofercie T-Mobile można także wybrać telefon Samsung Galaxy S21 FE 5G lub Samsung Galaxy S22 5G, do którego w prezencie otrzymasz drugi telefon Samsung Galaxy A13. Zaś przy wyborze modelu Samsung Galaxy A53 5G użytkownik otrzyma Samsung Galaxy A04s.
Dla tych, którzy chcieliby obdarować kogoś nie tylko wydajnym, ale także designerskim telefonem oraz wyjątkowymi gadżetami, przygotowano kilka propozycji. W ofercie można znaleźć takie zestawy:
- smartfon realme 9 Pro 5G ze smartwatchem realme Watch 3 w prezencie,
- smartfon Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G ze smartwatchem Redmi Watch 2 Lite,
- smartfon OPPO Reno 7 ze słuchawkami Enco Buds2.
Nie zabraknie też pomysłów dla tych, którzy szczególnie lubią zanurzać się w muzyce czy podcastach, przygotowano dla nich bowiem zestawy z telefonem T Phone 5G lub T Phone Pro 5G ze słuchawkami Philips UnBeat TAUH202BK/00 w prezencie. telefony T Phone dostępne są w sprzedaży od początku października.
Dla tych, którzy zdecydują się na abonament komórkowy w taryfach XS z 5GB i S z 20 GB Internetu, przygotowano zaś miły podarunek – dostęp do usługi „Rozrywka bez Ograniczeń” na 3 miesiące w prezencie.
Oferty dla domu
Dla tych, którzy czas świąteczny – i nie tylko – lubią spędzać w domu w towarzystwie bliskich, T-Mobile ma pakiet all inclusive Magenta Dom, składający się z abonamentu komórkowego, światłowodu i telewizji. W nim klienci otrzymują dostęp do aż 130 kanałów, a dodatkowo rozrywkę na najwyższym poziomie zapewni usługa „Rozrywka bez Ograniczeń” na 12 miesięcy w prezencie. Dzięki czemu mają zagwarantowany dostęp do najlepszych produkcji – nie tylko na święta.
Prezentów nigdy dość, dlatego zarówno ci klienci, którzy wybiorą teraz Magenta Dom, jak i ci, którzy chcieliby rozszerzyć swoje usługi tylko o dostęp do światłowodu i pakiet telewizyjny, otrzymają dostęp do Playera na 12 miesięcy w prezencie.
Wszystkie wspomniane wyżej zestawy urządzeń są dostępne przy zakupie pakietu Magenta Dom. Ponadto w ofercie T-Mobile znajduje się telewizor Philips 55” 4K UHD HDR wraz ze słuchawkami w prezencie tego producenta UnBeat TAUH202BK/00.
„Rozrywka bez Ograniczeń” dostępna jest we wszystkich ofertach abonamentu komórkowego, zarówno w ofertach bez urządzenia, jak i z urządzeniem na raty 0% lub w pełnej cenie, a także w pakiecie Magenta DOM. Oferty dostępne są dla nowych klientów (z nowym numerem i z przeniesieniem numeru od innego operatora), jak również obecnych klientów przedłużających umowę na kolejny okres lub zmieniających taryfę na wyższą. Umowa zawierana jest na 24 miesiące.
Dla klientów, którzy nie zdecydują się jednak na świąteczne zestawy, T-Mobile ma w prezencie choćby 250 zł zniżki z taryfą „L Nielimitowana” na inne telefony.
Kampania świąteczna
Ofercie świątecznej towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w telewizji, radio, na nośnikach OOH, internecie, social mediach oraz w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
źródło: T-Mobile Polska