Nowy wizerunek dla wideokonferencji z możliwością przełączania każdej kamery USB i HDMI
Nureva HDL410 to zaawansowany system audio, wyposażony w 24 fizyczne wszechkierunkowe mikrofony i mogący wypełnić przestrzeń aż 16 384 mikrofonami wirtualnymi. Nie tylko zapewniają one doskonałą zrozumiałość mowy w trakcie spotkań wideokonferencyjnych, ale system jest w stanie także przekazać informacje o położeniu rozmówcy, co może być wykorzystane m.in. do automatycznego przełączania kamer. Teraz producent poinformował, iż funkcja ta wspiera nie tylko kamery wybranych producentów, ale teraz może współpracować z każdą kamerą USB oraz HDMI.
Aby zrealizować wideokonferencję, szkolenie online czy spotkanie zdalne w dużej sali i audytorium, które będzie na najwyższym poziomie jakościowym, angażującym wszystkich uczestników i umożliwiającym podążanie gościom zdalnym za odbywającą się w sali konferencyjnej rozmową, potrzebny jest odpowiednio zestaw kamer rozmieszczonych w kilku punktach. Trudno jest jedną uzyskać zadawalające efekty bez rozbudowanego i kosztownego systemu, a często choćby bez wykwalifikowanej ekipy. Odpowiedzią na te wszystkie wyzwania jest zaawansowany system mikrofonowy HDL410, który pozwala na wyznaczenie stref (prezentera i publiczności), które w zależności od tego, gdzie będzie znajdowała się osoba mówiąca, automatycznie przełączą zainstalowane w sali kamery. Dzięki temu widzowie śledzący spotkanie zdalnie, będą mogli cały czas widzieć osobę mówiącą w danym momencie, bez względu na to, w jakim miejscu sali się znajduje. System marki Nureva wykorzystuje opatentowaną przez producenta technologię Microphone Mist i jest wstanie przełączać zarówno kamery podłączone przy pomocy protokołu USB jak i HDMI!
Aby w pełni wykorzystać wszystkie możliwości potrzebne jest urządzenie HDL410, przełącznik kamer INOGENI CAM230 i dostęp do interfejsu Nureva Console, w którym określa się strefę prezentera i publiczności.
System HDL410 jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi najpopularniejszymi platformami wideokonferencyjnymi, w tym: Microsoft Teams czy Zoom.