SQUID to nie tylko tekst. Wiadomości w formie wideo trafiły do apki

2 godzin temu

Twórcy popularnej platformy SQUID dali znać o wprowadzeniu nowej usługi do swojej mobilnej aplikacji. Użytkownicy mogą już bez żadnych przeszkód przeglądać wiadomości w formie pionowych materiałów wideo. Update został zaprezentowany podczas trwających właśnie targów MWC 2025. Chętni internauci uzyskali tym samym dostęp do starannie wyselekcjonowanego strumienia zawierającego treści informacyjne.

SQUID z ogromną aktualizacją – co wprowadza?

SQUID to dobrze znana apka informacyjna, której głównymi grupami docelowymi są młodzi millenialsi oraz pokolenie Z. Platforma oferuje wysoce spersonalizowane i wizualnie angażujące doświadczenie związane z wiadomościami. Konsumenci są w stanie wybierać spośród szerokiego zakresu tematów, a także sortować kolejność ich wyświetlania, a następnie czytać informacje pochodzące z ponad sześćdziesięciu krajów.

Pobierz aplikację SQUID z naszej bazy danych

Jeśli korzystasz z aplikacji, to musisz zdawać sobie sprawę z ogromnej aktualizacji. Doszło bowiem do rozszerzenia usług informacyjnych o pionowe klipy. Jak twierdzą twórcy platformy, postarano się o „wyselekcjonowany strumień wideo zawierający treści informacyjne i wiadomości pochodzące od czołowych wydawców oraz wybranych twórców”. Nowa funkcja jest już dostępna na terenie wybranych państw – trafiła również do Polski, to bardzo dobra wiadomość.

Jakie tak naprawdę korzyści oferuje kanał wertykalnych filmików? Przedstawiciele apki przekonują o łatwiejszym sposobie na konsumpcję wiadomości oraz informacji. Do tego dochodzi opcja uzyskania dostępu do sprawdzonej zawartości, a także możliwość przeglądania różnorodnych kategorii treści wideo (ogólne wieści, rozrywka, technologia, styl życia).

Zyskają twórcy, jak i odbiorcy

Głównym celem wprowadzonej aktualizacji jest oczywiście „dostarczanie angażujących i wartościowych treści oraz wspieranie wydawców i twórców w poszerzaniu ich zasięgów i wpływu”. To wszystko dostępne jest rzecz jasna na łamach tej samej usługi, nie ma więc konieczności pobierania kolejnych programów. Wystarczy telefon, tablet, przeglądarka internetowa bądź kompatybilny wyświetlacz montowany w samochodach.

Update może okazać się też przydatny dla samych twórców treści. Mowa o nowej szansie na pozyskanie odbiorców, a także całkowicie bezpłatnej opcji publikacji zawartości. Wydawcy mogą również bezpośrednio linkować do swoich stron partnerskich, mediów społecznościowych czy innych platform – zrobią to pod każdym filmem.

Twórcy obiecują przy okazji, iż przygotowany feed „zwiększa widoczność treści i ułatwia dotarcie do odpowiednich odbiorców”. Nic też nie stoi na przeszkodzie, by ponownie wykorzystać swoje obecne filmy, by dotrzeć do nowej publiki przy minimalnym wysiłku.

Jeśli jeszcze nie widzicie u siebie stosownej aktualizacji, to spokojnie – powinna ona trafić do Was w przeciągu kilku najbliższych dni.

Źródło: SQUID / Zdjęcie otwierające: materiał własny

MWC 2025squid
Idź do oryginalnego materiału