Sonos przeprasza za szeroko krytykowane zmiany w aplikacji, zapowiada poprawki

applemusic.pl 1 miesiąc temu

Firma Sonos wydała oficjalne oświadczenie dotyczące wprowadzonych zmian w aplikacji. Patrick Spence, CEO Sonos, we wpisie opublikowanym na firmowym blogu, odniósł się do problemów, z którymi borykają się użytkownicy nowej wersji aplikacji, wypuszczonej 7 maja 2024 roku.

Patrick Spence szczegółowo omówił wyzwania, z jakimi spotkali się klienci i partnerzy Sonos od momentu wprowadzenia aktualizacji. Przedstawił także informacje o postępach w pracach nad poprawą funkcji, wobec których użytkownicy zgłaszali najwięcej uwag, a także zaprezentował plany firmy na resztę roku.

Sonos zapewnia, iż poprawa funkcjonowania aplikacji jest najwyższym priorytetem firmy. Zespół Sonos nieustannie pracuje nad rozwiązaniem problemów i chce regularnie dzielić się z użytkownikami najnowszymi informacjami na temat zmian i postępu prac.

Pełną treść oświadczenia można znaleźć tutaj. Sonos zamierza wprowadzać aktualizacje aplikacji co dwa tygodnie i dość szczegółowo zarysował plany z nią związane na najbliższe miesiące.

W maju Sonos wydał przeprojektowaną aplikację z konfigurowalnym ekranem głównym i bardziej spersonalizowaną usługą słuchania. Klienci Sonos gwałtownie odkryli, iż aplikacja nie ma kilku kluczowych funkcji i cierpi na wiele błędów. Skargi w mediach społecznościowych określały aplikację jako „krok wstecz” ze względu na usunięcie zarządzania listami odtwarzania, alarmów i innych funkcji.

Idź do oryginalnego materiału