Sieć-sklepów-Komputronik-uruchamia-własną-aplikacją-mobilną

in4.pl 1 miesiąc temu

Aż 74% konsumentów korzysta z dedykowanych aplikacji mobilnych, aby kupować elektronikę, a 76% używa ich do sprawdzania lub porównywania cen i#8211; wynika z badania firmy Komputronik S.A, przeprowadzonego na przełomie sierpnia i września br. Odpowiadając na te potrzeby, polska sieć sklepów Komputronik wprowadza własną aplikację zakupową, która ma zapewnić użytkownikom wygodę w dokonywaniu transakcji handlowych oraz dostęp do licznych okazji zakupowych i atrakcyjnych ofert. Z raportu i#8222;Wykorzystywanie przez polskich konsumentów aplikacji zakupowychi#8221;, przygotowanego na zlecenie firmy Komputronik S.A., wynika, iż elektronika to najczęściej wybierana przez użytkowników aplikacji mobilnych (62%) kategoria produktów o wysokiej wartości. Kluczowymi zaletami tego kanału sprzedaży są wygoda i szybkość dokonywania transakcji, co szczególnie doceniają entuzjaści nowych technologii.

Komentarze (0)

Idź do oryginalnego materiału