No to lecimy dalej.
To tylne koło teraz sobie zapleciemy od nowa na nowych szprychach i nyplach.
Szprychy 2.0 nierdzewki czarne.
Marka szprych nie ma większego znaczenia, mają być z materiału najlepszego do tego zastosowania i prawidłowej długości.
Do wyboru zwykle mam DT, Sapima, CN, Pillara i jeszcze troche Machów.
Nyple mosiężne srebrne no i to tyle z tajemnicy.
Reszta w rękach "stworzyciela"....... czyli mnie 😁
Kasetka......
Jak widać sukcesem zakończyło się poprawianie producenta kół i poprzedni serwis.
Całe kółeczko
mycie tarczy
szukam tasmy tubless
tutaj doskonale widać przepaloną tarcze, coś nie tak jest z klockami albo sposobem hamowania
Jak widać sukcesem zakończyło się poprawianie producenta kół i poprzedni serwis.
Niestety, wiedza i praktyka to podstawa, jak i dobrej klasy części.
Przednie koło zostawiam, nic mu się nie dzieje na razie, więc szkoda robić koszty, zostały wyrównane, podcentrowane, bo właściciel już myśli o komplecie lepszych, karbonowych kołach.... a tu koszty konkretne.
Spike😎
Sklep i serwis rowerowy
VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604 w godz 12 - 19.oo
email: [email protected]