Serwis kół zimą - pora roku doskonała part II

velotech-pl.blogspot.com 3 dni temu

No to lecimy dalej.

To tylne koło teraz sobie zapleciemy od nowa na nowych szprychach i nyplach.

Szprychy 2.0 nierdzewki czarne.

Marka szprych nie ma większego znaczenia, mają być z materiału najlepszego do tego zastosowania i prawidłowej długości.

Do wyboru zwykle mam DT, Sapima, CN, Pillara i jeszcze troche Machów.

Nyple mosiężne srebrne no i to tyle z tajemnicy.

Reszta w rękach "stworzyciela"....... czyli mnie 😁


To wczoraj a dzisiaj skończyłem to piękne kółeczko, już nic nie będzie trzeszczało, szprychy wyrównane i porządne.
Kasetka......

Całe kółeczko
mycie tarczy
szukam tasmy tubless

tutaj doskonale widać przepaloną tarcze, coś nie tak jest z klockami albo sposobem hamowania

Jak widać sukcesem zakończyło się poprawianie producenta kół i poprzedni serwis.
Niestety, wiedza i praktyka to podstawa, jak i dobrej klasy części.

Przednie koło zostawiam, nic mu się nie dzieje na razie, więc szkoda robić koszty, zostały wyrównane, podcentrowane, bo właściciel już myśli o komplecie lepszych, karbonowych kołach.... a tu koszty konkretne.

Spike😎

Sklep i serwis rowerowy

VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604 w godz 12 - 19.oo






Idź do oryginalnego materiału